Thursday, December 29, 2011

Kehadiran Insan Baru

Alhamdulillah, akhirnya aku dsahkan pgnant semula!!! Syukur Ya Allah... Dlm bgembira dgn berita ini masih tselit jua perasaan takut... takut peristiwa arwah Ainul brulang kembali. Tak sanggup lagi aku nak menghadapi kejadian itu. Cukupla sekali... Terlalu perit & pedih nak melaluinya..

Aku bharap kandungan aku kali ini akan sihat, cergas, & selamat lahir ke dunia ini seperti bayi - bayi yang lain. Aku sangat2 mharapkan kehadiran si kecil ini untuk mengubat luka di hati aku, Alhamdulillah doa aku dmakbulkan Allah..

Ainul,
Walaupun ibu & ayah sudah ada adik Ainul ini, Ainul tetap yg istimewa di hati kami. Kwujudan Ainul tetap kami hargai & akan kami ingati selamanya. Ainul anugerah yg paling hebat utk ayah & ibu, kehadiran Ainul & pemergiaan Ainul membuatkan ibu sedar betapa dalamnya kasih sayang ayah pd ibu. Ayah byk bkorban & banyak mbantu ibu mhadapi saat perit pemergian Ainul. Tlalu banyak kenangan yg sukar dlupakan setelah pemergian Ainul.. Ayah sangat setia di sisi ibu sayang.. Kita beruntung memiliki dia dlm kehidupan kita..Alhamdulillah..

No comments: