Tuesday, November 3, 2009

...Pagi Yg Spoil...

Pagi td msa tgh panaskan enjin kereta tibe2 ada org mjerit.. kuat sgt! smpaikan mbuatkan aku tlompat kuar dr kereta. kot la rumah runtuh ke, ada kapal terbang thempas ke huhuhu mana lah tau kan.. aku pdg skeliling cari kat mana suara tue.. then nampak sorng mamat dlm keta satri gti warna hitam.. err mamat ni ke mjerit td? hurmm bkn aku je yg pandang pelik ok, ada 2,3 org pon pndang dia dgn pelik..

So, oleh sbp aku kan nk jd budak baik maka aku pon tnya la "bro.. knpa? ada apa2 blh bantu ke?"
sekali dia kuar dr kereta aku tgk baju dia basah!! aikk xkan kencing dlm suar kot?? kan dh besar? err oleh sbp dia tgk muke aku yg cuak smcm tgk dia, dia pon bgtau le yg ksyen keta dia basah teruk sbp dia lupa tutup cermin keta smlm hehehehe.. lor siannya.. bila aku tekan ksyen tu mmg basah teruk pon! tambhan pulak smlm hujan lebat kira innalillah je la.. huhuhu

Hurm msti tensen je dia hari ni.. pagi2 dh spoil.. mana nk tukar baju, nak p kerja, kalo ada mtor ok la leh naik motor sbp ksyen tu mmg kena cbut then hantar p kering sbp mmg lenjun teruk.. Jadi Cik Sue peringatan untuk diri sndri sila pastikan cermin anda ditutup stelah anda pastikan tayar tu dlm kdaan ok (stiap ari akn trunkan cermin utk tgk kdudukan tayar msa masuk parking hehehehe)

2 comments:

Mem Aluya said...

Oh... Sue dah ada kereta. Amboyyy... panjang la langkah ni ya...

sue cipot said...

alhamdulillah...
keta kecik je kak...