Thursday, November 19, 2009

... Pesanan utk diri sendiri...

Setiap apa yg kita lalui akan mematang kita.. yer betol!! terima kasih kpd Hencik Yb atas nasihat anda.. sgt bguna kepada aku yg selalu sgt meroyan ni hihihihi....

Kata Hencik YB,
" Hidup ni tlalu singkat utk di sia2kan dgn pkara2 yg remeh... "

semenjak 2,3 minggu ni mmg tahap meroyan aku sgt lah tinggi tahap dewa bulan rsanya. Ada je yg xkena. Ada je yg aku rsa mcm myemakkan kepala otak aku nie, smpai kdg tu xmampu nk proses rsanya. tp bile aku fikir2 balik apa yg Hencik YB ckp mmg ada betolnya jugak.

Kdg tu benda tu xder apa, tp aku sllu ambik pusing.. benda yg pd asalnya kecik tp oleh dek krn sikap aku yg mgelabah badak (kata Hencik YB) tlh mbuat kan smua tu jd satu beban pd aku utk mjalani khidupan aku.. shingga kdg tu xmampu buat aku tsenyum meskipon hnya senyuman kambing..

wahai cik sue,
Lupakan la apa yg blaku, ubahlah dunia ni.. yg dh blalu tu biarkan lah pergi.. pasak jauh dlm bumi. anggap smua tu dh ditentukan sejak azali.. hidup ni perlu diteruskan. Bila kita dh mcuba yg tbaik namun hasilnya xnampak xperlulah kita mharap keajaiban blaku di situ sbp smua tu hnya 1000 dlm 1..

Pesanan dr Hencik Yb
"Jadikan semua yg blaku sbgai kayu api yg sntiasa mbakar untuk kita terus bangkit dr msa lalu"

Jd slepas ni sila lah hidup dengan minda positif ye cik sue!!! sila la anda nyahkan penyakit meroyan anda yg sgt mjengkelkan itu hikhikhik..

6 comments:

yaya|azura said...

ciksue.... pinjam kayu api... leh tak? :p

hugs. be strong & stay strong. :)

NaD said...

setujus ngan incik Yb. Jangan meroyan slalu2. Tak elok utk kandungan. Erkk... tu mcm aku je tu. ngehh...

Pink Marie said...

keh3 ceknad neh.

part hidup tu mmg jadi pegangan mek. tk koser nk membazir waktu. move on aje dehhh

DoOrDie said...

jalan terus...jgn korner...nnt sesat jalan, sapa susah? ahaks!

Anonymous said...

ups sorry delete plz [url=http://duhum.com].[/url]

Anonymous said...

ups sorry delete plz [url=http://duhum.com].[/url]