Tuesday, January 5, 2010

..1st entry for 2010!!...


Pejam celik pejam celik aku dah ke tahun 2010... hari ni pon dh 5hb januari 2010.. alhamdulillah pd awal 2010 byk kgembiraan mewarnai kehidupan aku. syukur nikmat yg xterhingga..

Besar harapan aku agar tahun ni akan membawa satu titik perubahan yg besar dlm kehidupan aku. semoga segala apa perancangan aku pd tahun ini akn mbuahkan hasil yg memuaskan. Tahun ni tlalu byk perancagan yg aku dh susun. Aku akn pastikan 70% drpdanya akan bhasil!! aku yakin! Insya allah.

Azam aku pd tahun ni
1) Nak kerja keras untuk mega project
2) Nak belajar & kutip ilmu sebanyak mana yg aku mampu
3) Nak kumpul duet

Aku doakn kpd smua kenalan.. moga 2010 memberi kebahagian, kejayaan & kekayaan (hahaha kaya xleh tinggal)

SELAMAT TAHUN BARU 2010!!!!

3 comments:

Zu said...

APY NU YEAR SUE!!!

sue cipot said...

Happy new Year gak untuk ko zuu...
biler bersalin nie?

Zu said...

DUE DATE 8HBFEB HEHEHEHE..