Thursday, January 21, 2010

...Kepulangan yg Abadi...

Rasanya baru smlm aku melihat dia... Namun kini dia dh tbaring kaku.. Ingin aku goncang dia agar dia bangun melihat zuriatnya.. tapi aku tahu smua tu xmungkin akn buat dia kembali kepada kami. krn dia telah pulang menemui penciptanya.. kalo di tanya apa rasa aku tak kala menerima berita kematian dia sjujurnya aku sbrnya mahu meraung.. tp sebagai seorang yg beragama islam aku redha atas ketentuan-NYA.. xder kata2 mampu aku tuturkan di saat berita itu aku tahu. hnya bacaan yaasin yg mampu mbuat aku lbh redha dgn kepulangan dia...

Ya Allah, aku bermohon pada mu kuatkanlah semangat kak zizah mhadapi dugaan yg sgt berat ini. Jika aku sudah merasa pilunya apatah lg kak zizah.. semoga di tabahkan hatinya untuk meneruskan khidupn ni bersama zuriat arwah yg dinamakan NUR BATRISYA KAISARA.

aku masih xmampu menahan airmata ni dr terus mgalir.. kehilangannya meresap jauh dlm hati aku.. terlalu cepat dia pergi.. satu demi satu kenangan bersama arwah tbayang di tabir mata aku..

Terima kasih pd yg mhulurkan salam takziah jua kepada semua yg tlh membantu dlm urusan jenazah arwah.. hanya Allah sahaja mampu mbalas jasa anda.. terima kasih dr kami sekeluarga.

Semoga arwah tenang di sana... Al-Fatihah

4 comments:

Pink Marie said...

tabah sue.. diharap kakak ipar sue begitu juge. sedih sgt.. jg kak zizah baik2 agar kuat semangat. i can almost feel it.. takziah..

Cik Anggun said...

tabahlah.... al-fatihah...

Zu said...

al-fatihah..

Anonymous said...

Yes exactly, in some moments I can phrase that I agree with you, but you may be inasmuch as other options.
to the article there is still a without question as you did in the decrease delivery of this request www.google.com/ie?as_q=f-secure client security ?
I noticed the axiom you have not used. Or you partake of the dreary methods of promotion of the resource. I possess a week and do necheg