Thursday, December 23, 2010

Jari Mula Menari - Nari


sekian lama ku biarkan ruangan ini kosong tanpa coretan.. bukan tak ada cerita yg ingin ku coret tapi mungkin kemalasan mguasai diri aku, ditambah dgn beban kerja yg semakin byk mbuatkn aku lebih selesa di facebook.. tapi akhir2 ini aku rasa rindu untuk kembali ke ruangan ini..ruangan yg mjadi pilihan aku di kala suka & duka.. segala kenangan ada di sini.. mgkin org lain sukar utk memahaminya tp bagi aku ia sgt bnilai...

Melayari kehidupan baru yg penuh dgn kejutan kdg kala mbuatkan aku letih sendirian. Namun dgn bantuan yg ada segalanya bjalan dgn lancar.. terima kasih krn sntiasa memahami aku.. Khidupan aku byk brubah sejak akhir2 ini, aku melaluinya dgn penuh ketenangan & kebahagian. walau kdg kala ia sgt sukar bg aku namun aku bahagia untuk mlakukannya..

Kehidupan ini byk mgajar aku erti kdewasaan, aku belajar menerima apa yg ada dsekeliling aku & aku belajar utk menyesuaikan diri dgn mereka dsekeliling aku. Alhamdulillah sgalanya tidak sesusah yg aku sangka.

Aku hnya mohon agar aku dberi kekuatan & kesabaran utk menempuh hari2 yg mendatang.. aku gembira dgn segala perubahan yg blaku dlm khidupan aku skrg.. ia seperti mimpi indah yg telah menjadi nyata.. terima kasih atas nikmat -Mu YA ALLAH...

No comments: