Monday, December 27, 2010

..Kecil tp besar maknanya bagiku..

Abadikan hati ini hanya untuk dia, abadikan kasih ini hanya buat dirinya. Janganlah kau palingkan hatiku dari mencintai dirinya.. Ya Allah, aku mohon berikanla aku ketabahan agar aku dapat btahan dalam ikatan ini. Aku jua memohon pada-MU, bantulah kami mempertahankan ikatan ini. Aku ingin menjadi miliknya sepanjang hayatku yg ada. Andai salah satu dr kami dijemput ajal biarlah kami bpisah dalam ikatan ini.

Hati aku tak cukup kuat untuk bertahan andai gelombang mendatang, namun aku bmohon pada-MU andai masa itu tiba, kirimkan aku kekuatan -Mu agar aku mampu melaluinya, agar aku mampu mempertahankan ikatan suci ini..

Ikatan ini telah merubah aku menjadi insan yg lebih baik dr sebelum ini, dia banyak mendidik aku agar aku brubah menjadi sorng wanita yg mjaga aurat & batasku sbagai wanita. aku bsyukur pada-Mu.. Masih memberikan aku peluang utk kembali ke jalan-Mu.. Wlau apon caranya & siapa pun yg menjadi utusan-Mu, aku bahagia dgn apa yg telah kau berikan padaku.. terima kasih Ya ALLAH.. aku mensyukuri rahmt-Mu ini. Alhamdulillah..

No comments: