Wednesday, January 26, 2011

Dr Atkinsen plan diet

Isnin 24-01-2011

Bfast --- salad + ayam slice + mayo

Lunch --- sup ayam sketol + sayur petola msak air

Diner (6.30pm) -- ayam 2 ketol + sayur cmpur


Selasa 25-01-2011

Bfast -- xsmpat so hentam limau kt opis (ni salah ok xboleh ye kwan2)

Lunch-- Ikan masak lemak (kuah xambik, ikan je ambik) + sayur bayam + tauhu seketol

Dinner (6.30pm) --- mi bandung (ahahahaa bengong aku ni! ni jgk xboleh ok kawan2)

utk menu ari ni, mlm nti aku update.. oh ye isnin lepas aku dh timbang. spatutnya kena tmbng isnin dpn tp dsbpkn aku ni xsabar so aku tmbang jugak td.. Wow dh trun 3kg! gile best!!! opsss tlupa stiap ari aku minum air masak 3 liter & lebih.. So far diet ni mmg best! sgt best!!!

Hebat kan diet ni? xperlu blapar, xperlu tahan makan smpai mkn biskot kering je ari2.. paling best aku xpyah tnggal ayam goreng ksygan aku! tbaek la diet ni!!! korng cubala.. ni ambik url ni baca www.taknakgemuk.com

No comments: