Tuesday, February 22, 2011

..M yg besar...

Tak tau la pasal apa, skrg ni aku mudah sgt mgantuk. Pantang leka skit aku mesti nk tidor je. Smlm balik rumah aku duk atas sofa sedar2 dh jam 9.30mlm! dgn baju kerja xbuang lagi! adoiii aku kena cri jalan utk myelesaikan mslah ni, Sbp aku rasa aku mcm xnormal skrg. Aku bkn jnis yg kuat tidor. Aku sbnarnya kurang tdor. Tp skrg entah la.

Ni asgment baru 2 muka. Aku ada lg 13muka kena karang. Mslhnya apa aku baca satu apa pon aku xpaham! gile betul la aku. xkan slamanya aku nk bgantung pd kopi ais kaw? knpala aku malas sgt ni?

3 comments:

HambaMaya said...

kena gi joging buang toksin sikit... banyak minum air mineral.. : )

Zu said...

ko penat sgt kot tu pasal la jd cam tu...try amek cuti berehat klu tak pun g massage biar fresh

sue cipot said...

Bro Hm-- rsanya mmg sgt tepat sbp skrg xpnh p jog langsung!

zU-- mmg gile penat kerja tmpat baru ni.. sllu xckup masa & xckup nafas huhuhu 5 thun kerja relax je tup2 dpt kerja bru bz.. agak tkezut aku