Friday, April 3, 2009

...Promosi Percutian!! Jom Kawan2...

Salam pada semua kawan2.. lama xupdate blog nie.. emmm sbrnya xder apa nk taip so juat baca blog org je la.. Tapi Hari ni sue ada promosi menarik untuk kawan2 semua!!

Ok pada sesiapa yg tgh mcari2 destinasi untuk melancong, mrehatkan minda, @ melarikan diri dr kekusutan ha ni peluang anda!! Menarik + Murah + Mendamaikan!!

Langkawi Island

FREE & Easy Ex-Langkawi


Rm 440.00 for 4 person

-Room For 2 Night At Helang Hotel

- Daily Breakfast For 2 Person

- Car Rental For 48 Hours

- 10% discount for trip to Pulau Payar and

Island Hopping


Atau

Rm 450.00 for 4 person

- Room For 2 Night At Langkasuka Resort

- Daily Breakfast For 2 Person

- Car Rental For 48 Hours

- 10% discount for trip to Pulau Payar and

Island Hopping


Atau



Rm 440.00 for 4 person

- Room For 2 Night At Grand Continental

- Daily Breakfast For 2 Person

- Car Rental For 48 Hours

-½ Day Pulau Payar and Island Hopping



BERMINAT?? SEBARANG PERTANYAAN SILA HUBUNGI

su_siput@yahoo.com.my

017 -3542329


Tak Perlu Ke LUAR NEGARA untuk melancong

MALAYSIA Banyak Tempat MENARIK untuk DILAWATI!!

JOM MELANCONG!!



6 comments:

zool irfan said...

ni kat langkawi butik resort ek
kete dia bagi kete apa?
sampai bila ni

Mem Aluya said...

Wah... so cheap. Available sampai bila ni? Hotel tu ada hantu ke tade?

Dory said...

murah laa... menarik gak tuu

SilverFerio said...

aduh.... dah tak boleh cari makan la aku mcm ni :))

Zu said...

actally memang ada planning nak kesana tp tak tau lg bila...hehehe nak suruh hubby check annual leave dulu :D

sue cipot said...

Promosi ni sah sepanjang tahun!

Anda dijamin akan bpuas hati dgn pakej di atas!!

Sila hubungi sue untuk sbrang tempahan