Tuesday, March 8, 2011

..Selamat Hari Wanita..

Hari ni pagi2 dh dpt msg "Selamat hari wanita, semoga awk bhagia dgn plihan awk. Doa sya mgiringi pjlanan hidup awk.. " Terima Kasih Zaiful. Semoga satu masa awk juga akan btemu seseorang yg baik utk menemani perjalanan hidup awk.. terima kasih krn masih & sentiasa mhargai diri sya.

Hari ini hari wanita! Betapa bahagia dan gembiranya seorang wanita yang bgelar isteri & ibu. semoga satu masa aku akan bgelar seorang ibu juga.. memiliki putera & puteri yang comel utk mhiasi hidup aku. Alangkah bahagianya dan lengkap kehidupan aku jika aku memilikinya. Aku yakin ALLAH tahu apa yg tbaik utk kami bdua. Masa itu pasti akan tiba jua nanti. Insya Allah..

2 comments:

Zu said...

hari wanita.....biasa jerrr bg aku hahaha tiada yg special 4me huhuhu

sue cipot said...

hohohoho spatutnya ko suh la suami ko masak then ko makan.. hihihi