Tuesday, March 27, 2012

--mood Tak De----

Ari ni badan lemau je, walaupon kerja banyak tapi aku malas nk buat.. teruk betol! ni kalo Hubby aku tahu mesti dia mbebel2 kat aku. Lantak la, aku mmg tgh malas pon. Rasa nk tido je seharian. huhu mcm la penat sgt kerjanya.. kihkihkih

Ahad lepas aku balik kuantan tp xsempat pon nak g jalan - jalan spnya tkejar - kejar, smpai Sri Jaya masuk site jap pastu tgk lokasi tempat project then kuar dr site bincang2 semula, kemudian terus pecut naik KL sbp mlm tu ada meeting lak KL.. sudahnya aku balik lewat, smpai umah pon xleh tido lena sbp tnampak2 xcident yg blaku semasa odw masuk KL.. otak pun ligat fikir mcm2.. Hubby pon sama.. sudahnya mmg xtido la..

Petang ni aku & hubby akan trun sekali lagi utk tgk semua lori -lori tu, supaya semua dlm keadaan baik & boleh digunakan utk kerja - kerja heavy duty tue. Tp ari ni bmalam la, rabu lepas jumpa Datuk & dh siap kerja semua bru balik KL.. So boleh la aku makan mcm2ari ni & esok. Makan mkanan yg ada bdekatan je la. Xkan nak p kuantan lak kan?

Masalahnya skrg ni aku hanya dpt 7 biji shaja yg ok, yang lain tu ada problem skit. Adoi la, kalo dapat semua tu ok kan ke bagus? hurmm xper la jalan dlu 7 biji selebihnya bru bincang balik. Harap2 semua ni akan berbaloi lah.

No comments: