Tuesday, February 10, 2009

..Jalan Terbaik Buat Kita...

Makin lama aku rasa makin runsing dgn masalah ni, wlaupon xberat bg org lain tp berat bg aku yg mhadapinya.. Kdg kala aku rasa betapa aku ni tlalu kejam. Kerana aku ada hati yg terluka. Kerana diri aku ada yg bsengketa. Hurmmm kalo boleh aku xnak siapa pon antara kita yg tguris. Tp aku tau smua tu xmungkin. skuat mana sekali pon aku cuba untuk mjaga hati smua aku yakin pasti ada hati yg tguris dgn aku.. Ya Tuhan bantulah aku keluar dr semua ni. Aku dh xbdaya mhadapi smua ni. Aku jua dh letih mjadi punca sengketa..

Aku harap sgt kalo pmohonan aku di jabatan baru tu akan mnampakkan hasil, aku doa ssunguh2 hati agar aku jauh dr KL, aku bkn lari dr masalah yg mlanda skrg. Tp aku rasa ini sja jalan terbaik untuk kita semua. Selagi aku di sini aku pasti ada hati yg curiga, ada hati yg mrintih dgn kehadiran aku.. Aku jua wanita spertinya maka aku mgerti betapa sakitnya hati dia tp jika dia mlalui apa yg aku lalui pasti dia tahu situasi kami sma pilu.. namun aku akur dia lebih bhak pada smuanya.

Maka aku putuskan mungkin ini jalan terbaik untuk aku, kau, dia & dia.. aku cuba yg terbaik meskipon aku telah mlukai hatimu jua hatiku namun aku nak kau tahu 1 perkara, meskipon hati kita luka & pedih tp ada 2 jiwa & 2 jasad yg akan terus bahagia...

Memang kalo di ikotkan aku sayang sgt dgn tempat kerja aku skrg, & aku pasti xmungkin dpt lg suasana kerja sbest skrg. Tapi aku terpaksa. Aku xder pilihan lain. Setelah aku timbang beberapa pkara rasanya ini kptusan tbaik untuk kita semua.. semua kenangan aku di KL xkan sekali pon luput dr ingatan aku.. Bg aku segalanya tlalu berharga.

Di sini aku banyak blajar erti sebuah khidupan..

12 comments:

DoOrDie said...

eh eh eh..ni ape kes hati siput nih...

pilihlah jalan yang terbaik...jangan fikir byk sangat tentang orang lain..diri kita ni nak idup lama beb...kadangkala kita memang kena pentingkan diri kita lebih dr orang lain...Bukan suka2 tapi sebab kita sayang diri kita!

Cik LuLu said...

kdg2 kita memang perlu bertukar angin dgn cara itu kita mgkn lebih tenang dan lebih relax. KIta rasa kita dah cukup menderita, tapi org kat luar sana lebihlah lagi..Smg Sue terus tabah

KitKet said...

hmm.. sometimes kita kena jugak dealt dengan problem tu. anyway.. you whats best for you kan? take care ok

sue cipot said...

CK-- Tq atas nasihat u...

Cik LULU -- rasanya mmg sue mmg perlu bhijrah mmulakan hidup baru di tempat baru.. insya allh sue akan kuat & tabah

Mamaket--- Tq mamaket... hugs

Pink Marie said...

bab berkorban ni no komen nie.
u know what's the best for you. tiada penyesalan oke!

hugssss...

Dato Paduka Masri said...

tapi begitu bukan jalan penyelesaian yang baik....

Dory said...

anywhere, anyhow, best of luck k.. mmuahh!

NaD said...

kalau itu yg terbaik utk sue, teruskan. semoga berjaya. hugs.

Kakak Tiri said...

Wah... apa cerita ni Sue?

Mana-mana ynag terbaik untuk Sue lah. I'm sure youre big enuff to make a mature decisyon.

Take care.

sue cipot said...

Mek--- apa bleh buat..salah 1 pihak msti bkorban..xleh smua nk keras kpala

Dato Paduka Masri (sapakah?) -- sya cume nmpak jalan ni sja... dh blur

Dory, Nad & MeM -- Tq my dear friends..

SilverFerio said...

good luck!

Zu said...

yang penting ko happy ...jgn byk berkorban utk org lah...