Wednesday, January 7, 2009

...Anak Buah Baru...

Ni pic hiasan semata2

Wah ari nie sue happy sgtttttt... Sbp jap lg sue akan dapat ank buah baru. Anak buah yang ke 13!! Pembuka lembaran 2009.. Td ayah coll ckp my sis tgh tunggu msa nk bsalin. Yg lawaknya my sis & my best friend Izan duk bsebelahan katil hahaha. Diaorg bdua sma2 mgandung, sma2 p klinik now sma2 nak bersalin.. lawak je...

Ni anak akak yg ke-2 stlah menanti slama 10 tahun. Bmacam2 cara akak sue tu buat untuk dpt anak tp sllu hampa. Now akhirnya penantian dia slama 10 tahun dh berakhir. Harap2 smuanya akan selamat. Insya allah. Tak sabar nak tenggok ank buah baru hikhikhik..

Nampaknya tahun ni btambah lah budject untuk duit raya hikhikhik.. ermm bukan takat btambah sorang tp dh btambah 2 belah pihak. Kopak la mak sue mcm ni hahaha. Masuk buku 555 leh x?

Ya Allah Ya Tuhanku selamatkan lah kakakku & sahabatku, permudahkan lah proses kelahiran anak mereka. berikan mereka anak2 yg soleh & soleha..Amin...

7 comments:

Khambeng Madu said...

tahniah...nk tggu kamu punya anak ntah ker bila...hehehehe

sue cipot said...

hahha haip2!!!

anak ku akan myusul pada bulan 02 tahun 2010 muahhahaha, chaiyokkkkkk

Zu said...

sue nak belajar la ngan kakak sue tu hahahah:D

sue cipot said...

mcm2 sbrnya dia usaha zu smpai kami xtau yg mana satu yg bkesan. apa pon smua kuasa ALLAH..

cikyana mumbler said...

insyaAllah.. everything will be fine. tahniah!!

aku la ros said...

TAHNIAH!!! tringat kat akak ipar aku sorg tu.. kawen 10 tahun..baru dapat sorg anak.. heheheh..

P/S : aku ada byk buku 555.. mau satu ka?

Dory said...

congrats sue!