Friday, January 30, 2009

..kalo lah awk tahu...

Kalo lah awak duk tempat sya baru awk tau cam ne sya rasakan?

kalo lah awak yg pikul beban sya skrg barulah awk tau kan betapa beratnya bebanan dibahu sya..

kalo lah awk yg merasa dgn hati awk bru awk tau kan cm ne hati sya skrg kan?

kalo lah awk rasa semua yg sya rasa skrg sya pasti awk xkan ckp cm ni kat sya kan?

Tak pe sya paham awk xsengaja..awk xtau.. sbp awk xrasa..

macam mana rasanya bila mak xder di sisi saat awk sgt memerlukan...

Saya xsalahkan awk.. xpe awk lom rasa cm ne patahnya semangat sya skrg...

sya maafkan awk...

tp buat masa ni jgn dekat dgn sya sbp sya rasa nak pijak perut awk smpai mati!!

5 comments:

Zu said...

Aduiii mula2 kan aku baca rasa sedih tau sue pas tu ayat yg last memang nak pecah perut aku ketawa:D

Pink Marie said...

tapaham.

marah betul ke ape ni

yaya|azura said...

haaa.. apa lagi. pijak je .. pijak.. pijak .. jangan kasi chance. dah elok2 org cool lagi mo kasi hangin dtg dekat2.. huahahaha... ;-O
*hug sue*

Cik LuLu said...

Bismillah
this is my first time comment on your blog. I'm just a silent reader ...awak jgnlah marah2 nanti cepat tua..bertenang k, tarik nafas dalam2 hembus...tarik lagi sekali..tahan...lepas...hidup tak akan indah tanpa suka duka.

SilverFerio said...

dah maaf.... abis cito.