Wednesday, January 21, 2009

...Dia Datang Rupanya...

2,3 ari ni aku sensitip sgt.. sikit punya hal pon nak kecik ati, nak nages.. mmg lah salah tu sbpnya adalah krn aku ni mmg cenggeng. Tp sbp yg lain nya emmmm sbp aku sayang ssorng tu maka bila org tu yg marah aku @ tengking aku.. emm rasa cm sedih sgt2... (boleh gitu?)

Tp cuba org yg aku xsyg tengking aku tgk apa jd muahahhaa haruslah kena maki hamun dgn aku xpon mmg sah2 kena penerajang dgn aku.. Tp sbp org yg aku syg yg marah aku so prsaan tu lbh kepada sedih lor.. ayah coll kelmarin pon dia mbebel2 aku nages jgk.. sedih wehhhh

pastu ari ni baru aku tau napa aku sensitip sgt... rupanya kan PMS la... muahahhahaa

8 comments:

Asz said...

patot pun sensitip semacam ... bila PMS ni mcm2 perangai kan ... yg hangin satu badan (mcm akak).. berdebar2 ... sensitip ... isshh!!! org pompuan camtulah ..

lom lagi kalau peknen ... tak taulah perangai camne lak ... mintak dijauhkan yg tk elok ... :)

Dory said...

patut laa... dia dtg..

sue cipot said...

Asz--- tulah kak, mintak2lah alahan tu kena pat somi je muahahahha

Dory-- nti kalo sue balik kontan sue smpat p jumpa u k....kite bramas mesra kt sna lak hikhikhik

SilverFerio said...

sa ba ro

Mademoiselle Cynicleopetra said...

alolololoh big hug kat dia....sayang dia...tak sampai hati nak tengking dia nh tau sebab comei!

KitKet said...

xpaham jenis org yg suka tengking2 ni. cakap leklok xleh?

abanglong said...

muahahaha...lawak entry ni. sib baek kami tadek PMS. agaknya klu lelaki kena; mau sebulan skali perang dunia

hehehe

Zu said...

Hug Sue