Monday, January 5, 2009

.....SeDiH......

Smlm sakit pon kena marah..

Hari ni sakit pagi2 lg dh kena marah...

Entah napa rasa cam sedih sgt2 kena marah hari nie, smlm pon sedih jugak.. aku cm nak mati tahan sakit alih2 kena marah.. cam sia2 je rasanya..

Hurmmm sensitif ke aku ari nie?

10 comments:

jiwa kaco said...

salam zairah...
sabo ye ...
mungkin kena marah tu ubat kot
jgn sedih....

sue cipot said...

tu bukan ubat bro tp racun no 1 utuk aku tahun nie

Kakak Tiri said...

Kita ni tak sakit pun nak meleleh semedang. Bila sakit lagilah.

Get well soon, sis.

Hugs.

SilverFerio said...

jum fire balik ramai2...

SilverFerio said...
This comment has been removed by the author.
eliza said...

salam.
bnyk kan bersabar sis,
moga2 gembira akan datang mengganti
:)

sue cipot said...

tu lah mem, lg2 lak time xsihat kena marah lagi lah uwaaaaaaaaaaaa....

baman kalo fire kang hangus rentung lah...

tq eliza..

Dory said...

sape marah sue tu? meh nak marah balik orang tuh!

sue cipot said...

huhuhu dory kalo u marah org tu msti org tu pk byk kali nk marah u balik @ nak senyum je tgk u yg cute ni huhuhu

sign said...

Ehem ehem..