Monday, December 22, 2008

..Have a Heart Project..

Alhamdulillah semua nya bjalan lancar & bjaya lbh dr jangkaan semua... alhamdulillah.. syukur sgt2. wlaupon xmampu nak mberi wang ringgit & derma organ pd semua adik2 tu at least kita semua mampu mbuat mereka gembira & lupa seketika dgn sakit yg mereka tangung..

Di harapkan aktiviti mcm ni akan kita teruskan dari masa ke semasa. Insya allah. Semoga lpas ni lebih rmai ahli2 kg kita akan trun.. trutamanya mami, kak gee, mem, mummy meeda, cik fizzy & ahli2 yg jauh di mata tp dekat di hati semua..

Aktiviti mcm ni selain dpt mberi sumbangan pd mereka, kita jga dpt mgeratkan pkenalan kita semua. Alhamdulillah komuniti kita sgt2 brusaha dgn sungguh2 demi menjayakan project nie. Terima kasih pd semua yg memberi kerjasama. Semua ni xkan tamat di sini.. lepas ni kita akan rangka project baru.. mem our next project is kanak2 yg mhidap AIDS rite? harap project tu pun akan bjaya mcm skrg ni.. insya allah..

oklah semua org pon sgt happy sabtu lpas, wlaupon sgt sedih sbp rmai jgk yg xleh join. xper next time ada lagi.. Pada semua i heart u all! muuaaahhhhhhh2

7 comments:

Zu said...

yeaaaaa tahniah buat u allsssss:D

sue cipot said...

next time ada rezeki ko join lah zuu

Mademoiselle Cynicleopetra said...

alhamdullillah...

Dory said...

i heart you too..mmuah

Zu said...

insyaallah.......

Mem Aluya said...

Korang semua memang best!! Mwaahhh!!

Zulaikha Zubir said...

ai heart sume orang!!! heart heart heart!!! muah!