Monday, May 12, 2008

Bunga Tulip


Encik azmi, ni ar bunga tulip yg sue ckp tue..
ish teruk betul bunga tulip pon xkenai...
bunga raya kenai x? kalo xkenal bunga raya hang p duk zimbakwe
derhaka nya rakyat lah kalo xkenai bunga raya hihikhikhik..
cantik kan? pernah baca kt mana ntah kata2 ni best sgt.. ayat nye lebih kurang cm ni

"hidup lah seperti bunga tulip biarpon ringkas namun menawan,
usah ibarat mawar cantik tapi berduri"

12 comments:

sign said...

oooo...macam ni rupanya bunga tulip..baru tau..biasa la kita org kg mana penah nampak bunga2 camtu...kalau bunga taik ayam tu selalu la nampak..erkk!! hehehehe

HambaMaya said...

parah nih..

sue cipot said...

teruknyer...

SilverFerio said...

owhhh tulips!!! aku ingat bunga kertas

sign said...

tak tau kita bertanya tak sesat jalan..dah mmg tak tau jgn buat2 tau..nanti jadi macam pak pandir lagi haru biru...hehehehe

Gee said...

sob sob sob... menanges meleleh-leleh air mata k.gee mengenangkan en Azmi tak kenal lg bunga tulip.. apa2pun.. bagus lah jugak en.azmi tak kenal sgt bunga.. tu antara petanda en. azmi lom biasa ada kekasih hati sblm ni.. ye tak en azmi?

Hairi said...

bunga pe yang 6.99 tu?

Hairi said...

bunga pe yang 6.99 tu?

HambaMaya said...

betull...heheheheheh..

Tun Jebat said...

mat bunga .. muahahaha seme layan blogspot eh .. blogspot suxxxx .. wakakakakaka 360 the best ever had .. sbb seme aku bleh zazzz ... weh bunga2 cinta mie .. jgn lupa eh khamis ...

zool irfan said...

tulip ni bunga apa sebenarnya..
yang bunga kristal tu ek.

rizhan said...

love tulips
mana kat NZ dulu selalu tengok tulip masa spring...