Thursday, May 22, 2008

Kena P kursus Cara2 Bkawan ke aku nie?


Sebut pasal kawan nie mmg ssh nak terang sebenarnya, aku sndri xsuke bkawan terus terang aku ckp aku mmg bukan seorng yg peramah. aku paling benci org yg aku xkenal myeyeh dgn aku, bborak dgn aku, aku xsuke hahhaa aku mmg xder sifat2 kmsyarakatan pon huhuhuuhu

kalo aku balik kg pon jrg sgt jiran2 aku tau aku balik sedar2 tgk aku galas beg nak balik kl dh, huuhuhu aku lebih suke lepak kat rumah @ pling kuat pon aku lepak kat umah kawan baik aku maznah, ni wajib pergi setiap kali aku balik kg.. kalo bosan sgt aku p tolong akak aku kat kedai makan. tp aku xramah jugak.

kalo kire fmily aku semua bniaga, aku dr kecik tolong family aku kat kedai makan tp aku xperamah.. aku sekadar berbasa basi. aku ssh nak baik dgn org luar, aku lebih suke dgn life aku je, aku xsuke tambah kenalan, aku xsuke bckp dgn org yg asing bg aku, aku serabut kalo org nk kenal2 aku.. aku pening huhuhuhu adakah aku memerlukan kursus cara2 berkawan??

cam gak mule2 aku kenal ros, aku xder ati pon nk jumpa2 bg aku ckup la kenal dlm blog 360 tu je sbp aku malas nk bkawan huhuhuhu.. terok kan pangai aku?? aku ambik masa yg lama baru aku kuar dgn ros.. kalo chaters2 laki jgn harap aku nk jumpa, jgn kata jumpa, nk no hp pon aku xsudi nk kasi..

aku dh biasa kena kutuk, org ckp aku prsan cantik, prsan bagus, prsan laku sgt, org kata aku sombong, mcm2 aku xdulik pon.. kata lah.. aku xheran pon.. dulu member2 chat pnh ckp aku ni mesti hitam legam, rambut kerinting + kembang, gemuk cm syanie, pendek, boyot, capang, mcm2 ar hnya sebap?? aku xnak jumpa sapa2 hahaha penting ker nk kena lepak2 sllu, nak kena jumpa semua org? bg aku xpenting pon..

lbh baik kawan dlm alam maya mcm nie, huhuhu aku sng.. aku xsuke aku duk diam2, xbalas pm, dia pm aku diam, abis nyampah aku sengetkan id muahahahahaha, biar dia xnampak aku on9, kalo kat luar mana leh mcm nie.. nak kena gak lepak lama2 kat sini xpayah smbil lepak aku leh buat mcm2 keja.. sng hati dpt dua sekali satu masa. heehehe masa tu kan emas..

Ada sorng kawan lam blog360 ckp aku sombong, blagak sbp ramai org kenal aku.. byk ar konyer kenal.. sapa sgt lah lam blog tu yg kenal aku, jumpa aku, aku mmg malas nk jumpa org tambah2 kalo dh sah2 xngam lg ar brabap aku nk jumpa hahaha.. ada patot ajak aku p tgk wayang cinta u-turn??? ngat aku ni apa? tolong ar.. kawan2 lah dgn aku ni yg xpandai bkawan ni. tp xusah la kawan 2,3 ajak jumpa tu yg buat aku senget id tue hahaha aku mmg jahat.. prsan bagus, aku dulik apa..

4 comments:

HambaMaya said...

aik, mana entry lain?

ngomel@n fizzzy said...

personaliti kita berbeda tp kita tetap kawan kan?

Si Tukang Karut said...

hehehe setuju gan fzzz walaupun tak serupa dan tak sama tapi gam...yehaaaa!!!

Adzra a.k.a DoOrDie said...

ilek je sue..yang penting kite taw ape yang kita maw. There's no right or wrong for being different from others. It's our stand, biaq p depa na kata ape...eheheh..