Tuesday, May 6, 2008

JaTuh CiNtaN

Aku dh teruja dgn blogspot ni
dah terasa cm nak pacak batu nisan pat blog 360
kat sini aman damai je aku rasa.. tenang jiwa aku duk sini
aku makin semangat bile tgk blog2 yg lain tu cun semacam je..
aku kan terus godey mgodey blogspot aku ni
chaiyok sue

4 comments:

sign said...

bagus2 sayang aku ni...ni yang buat aku makin sayang kat dia...haha

sue cipot said...

Hahahaha.. kalo syg meh kasi 6juta henget.. kalo xder 6 juta rupiah pon leh ar.. hikhikhik...

Gee said...

alamak... nak komen dah terlupa plak hihihih jalan balik pelan-pelan sambil senyum simpul

Kakak Tiri said...

Kena hati-hati juga... dengarnya orang tu kehulu-kehilir tak tentu harah... habis I punya Frenster dia nak view. Sib baik close to public. Hatta Multiply I yang kosong tu pun dia nak terjah.