Saturday, May 10, 2008

emo skit ari nie

Td aku p kg lama.. sja masuk blog superhero aku (nabil)
aku pon terbaca komen dayang.. aku xmarah & kisah dia nk cakap apa
tapi aku cm sedih kit ler..sebak sebenarnya..
nak marah ke nak maki ke ckp je pasal aku
jgn ungkit smpai mak ayah aku..
aku marah..sgt2 marah..
dia ckp mak bapak aku xpandai jaga aku.. dia dulik apa?
mak aku dah xder.. jgn nak kait2 apa jahat aku dgn mak ayah aku
depa ajar aku ckup baik.. kalo salah tu aku yg cari sndri..
xde kaitan dgn mak ayah aku..
pai ati... aku marah pon xsmpai kait2 mak ayah..
sensitif tau.. sedih aku ari nie..
dah ar esok smua org sambut hari ibu.. aku?????
aku rindu kat mak.. rindu sgt..
dh lama xduk dlm pelukan mak.. hati aku sedih baca komen tue..
nak je aku komen maki ckup2.. tp aku ingat janji aku dgn kak zee
aku dh janji aku xkan maki2 org.. aku akan bsikap sperti mana layaknya nama aku..SUE..

5 comments:

HambaMaya said...

relek ahhh.. biasalah dunia.. lepas ni kita minum dulu...

Ketua Kampung said...

ala sue.. x yah nk pk2 kan sgt.. capit pun bengang gak.. capit tahan jer.. lama2 tu rasa.. mcm biasa jer.. lagi kita happy kat sini makin lupa mende tu semua..

cik tun teja said...

dulikkan jerr..hat mana takleh pakei, boh pat tepi..bukan depa yg bagi makan pown..taw ati sakit..banyakkan bersabor ek.. :D

sign said...

anggap dia tak wujud je...org macam dia cuma nampak kain org koyak tapi dia tak sedar kain gombang dia dah rabak...lol

sue cipot said...

tq my dear friends...