Wednesday, June 18, 2008

...best woo rugi x tengok..

smlm aku p tgk citer ni dgn kak ana & bebudak kekkwa.. best wooooo.. puas gelak mgekek2 lam pangung ituewww... kalo tgk bdua mmg gelak cover je dh tgk smpai 8 org mmg gamat ler pangung tue.. hahaha movie ni mmg xhengatnya lawak lah..

Comei giler si panda ni, betol ckp sis mok citer ni ada pgajaran.. kite kena yakin dgn diri kite kalo kite nak bjaya... chaiyok sue.. hahahahhaa nak tgk lg ar citer nie.. xpuas woo gelak2 smpai nak putus urat kentut tau gelak smlm.. tmbah best sbp movie ni org banjer.. wehuuuuu bestnyaaaa..

Tapikan smlm ada org majok sbp tu ari dia nak p tgk movie ni aku ugut, kalo dia p tgk movie ni tnpa aku ha siap ar aku nk majok smnggu..hahahaha member punya baik xg tgk beb.. sekali smlm aku mintak izin (perlu ke mntak izin??? hehehe) nak p tgk movie ni.. kasi pon cm xikhlas lah weh..ampon lah my dear.. xleh tahan la godaan panda ni kuat sgt.. tgoda i u.. mmuuahhhh2.. jgn majok ek? rugi wooo xtgk best giler.. mmg lawak ar.. tgk dvd xbest xsama cm tgk kt pwgam lalallalalalalala best woooo jgn jelessssssssssssss

5 comments:

yaya|azura said...

kite pon nak pi tgk gak wiken nie .. yayyyyyyyyy!

Warnawanie said...

lawak tahap tak hengat kan~!!

Si Tukang Karut said...

hahaha skrg kami tongah dok tunggu dvd...sebb budak2 suka tgk ulang-ulang...bapak budak gan mak budak lagi lerr mengekek tak hengat...

aku la ros said...

dia pegi tak ajak aaaaa... tak per aaa... kena kayan sorg2 jer la nmpaknyer... >>sedey mood...

sue cipot said...

abis aku ajak ko asik ckp ko nak lepak dgn geng lah, bz lah, ada hal malas ar aku kaco ko.. aku p ler dgn budak2 kekkwa..