Wednesday, November 12, 2008

..18SX..

Errr sue nak citer kat korang tp jgn gelak tau? semua org xleh gelakkan sue tau??

Pagi td kan masa nk mandi sue dgn semangatnya masuk bilik air, siap nyanyi lagu laskar pelangi lg..skrg kan sue tgh angau kat lagu tue. Then gosok gg smbil tgk muka kat cermin tue sekaliiiiiiii... jeng...jengg sue tpandang sesuatu kat tepi pintu bilik air tue.. seyes ngeri beb! Rasa cam nk pitam je. Dada pon dup dap dup dap.. Masa tu pk Ya Allah selamatkan lah aku pagi nie.. takotttttttttttt...

Bygkan cuci muka tp mata tbukak, pedih xsah citer lah, Ya ampun mintak nyawa.. tp sbp prasaan takot yg menebal tu nak tutup mata takot lak huhuhu.. Tp nasib baik la "dia" duk diam je, tp kan sekali tu dia bgerak apa lg "akakkkkkkkkk..... cicak ni nak makan sue...akkkkkkkkkkkkkkk" sbrnya sue nak ckp cicak ni nak dtg kat sue.. tsilap lak takut sgt2 weh!!

Yg kak as & awen lak boleh je main2 ketok lak pintu tue, lg ar sue risau cicak tu terbang ke apa ke..eeeee geli tau!! then gaknya dia tkejut kot dia pon duk diam balik, tau x dia skodeng sue mandi.. xsenonoh kan? xpe nanti naik ketumbit baru pdan muka dia kan??

Then smbung mandi tp mata xlpas tgk cicak tue, sekali pusing nk ambik towel aikkk dh hilanggggg apa lg sue pon kelam kabut la cpai towel lari kuar. lintang pukang lari taw. Dh smpai kt ruang tamu tue kak as jerit.

"sueeeee kepala cicak tsepit kat tuala ko!!"

Ha ko patutlah mcm jeli2 jer kt blkang, maka tjadilah pkara yg amat xsenonoh pagi td. Yg tu xleh citer lah sbp 18sx muahhahahahhaa ngiokkkkkkkk je cicak tue. Boleh jer kak as & awen gelak bdekah2!! sue dh nagessssssss tau... cicak tu jaattttttt...

Smpai skrg masih trasa geli2.. Nak mkn pon cm nk muntah!! eeeee geli yg amat sgt2!!

13 comments:

Saya, Aku dan Kamu said...

aisehman. gatal sungguh si cicak tu. tak pasal2 sue wat free show yer. hahaahha. gelak goling2 nih! takpe sue takpe, darurat. kekekekeke

DoOrDie said...

aaauuwww...main geli2 ngan cecak ehhh...huhuu...

mesti cecak jantan nih..baik punya skodeng!

NaD said...

gatal sungguh cicak ituh.

Kakak Tiri said...

Sue... gelak dalam hati boleh tak?

sue cipot said...

Cik Yana-- tulah habis saham jatuh pagi td taw.. maluuuuuu

Cik Kuntum-- tulah ck kite rsa jantan kot, gatal je pandai ambik ksmpatan lak tue..

Nad-- tulah Cicak pon gatal manusia apa ntah lagi kan? hahhaa so ai gatal kire normal la kan??

Mem-- alaaaaaaaaaaaa...

zool irfan said...

sue.. ala.. nape cite sekarat sekarat.. habiskan jalan cerita tu.. hehehe

sue cipot said...

Haip2 abam zool nak kena babab ek?
cepat p buat tag!!!

aNnE^wHaTeVeR said...

cicak ni advance singguh..ntah apa dia makan malam tadi..

sue cipot said...

umah ai xder viagra occay?

muahhahahaaa

HambaMaya said...

nasib ko lah cicak..

SilverFerio said...

;;)

Zu said...

hahahahha aku dah serius gilos baca ingatkan lipan kerr ular kerrr rupanya cicak man hehhehehe:D

sue cipot said...

hehehee aku geli dgn cicak