Friday, November 14, 2008

..Kite je ker?..

"menjadi seorg isteri perlu pandai memainkan peranan dah tahu bile masa bole menggunakan api dan air. jikalau salah mengunakan api dan air nascaya si suami akan merasa bosan dan juga akan mengambil kesempatan"

cam ner lak dgn suami??

6 comments:

SitiNur said...

Untung sapa duk kat Selangor kan..ayaq FREE ja.

sue cipot said...

hahaha betoi siti kalo hubby marah2 leh jirau jer pakai paip bomba lagi... free kan huhuhuhu

nak pindah p duk sebelah umah baman la...

SilverFerio said...

hahaha... aku dah lama x pnah bayaq bill syabas nih... skrg ni tgh jimat letrik plak. kurangkan guna washing machine

Pink Marie said...

harapkan kita je. kalo jantan pon tak betul mek pon lari!!

Kakak Tiri said...

Bosan dia jer nak kira??!!

Pek karang!!!

sue cipot said...

hahhaha mem diaorg lom tau kan kalo kite yg nyampah dgn diaorg huhuhuhu kang nages lak mem kan??