Sunday, November 16, 2008

..Sampai Hati..

Sedih giler ari ni, geram pon ada.. sakit hati xusah ckp la. Tp silap aku jugak. Padan muka aku!!!

Time org susah aku punyalah sunguh2 tlong, tp bile turn aku then aku mntak tlg slamber je ckp MALAS... kalo aku ada ikhtiar lain aku xkan mntak tlg sesapa. masalahnya aku betol2 plukan ptlgan dia, hnya dia je leh tlg buat hal tue. Aku dh siap coll org lain untuk tlg aku tp smua org ada luar dr tempat ni. smpai ati ko xnak tlg aku ek?

Tu lah padan muka aku... cikunun nk baik hati tlg org, ha time aku susah & betol2 mtk tlg slmber je org yg aku tlg tu ckp MALAS.. sdgkan dia tau hanya dia satu2nya org yg leh tlg aku buat masa ni.. Ni pgajaran buat aku!!! Dah xnak tlg apa lg aku leh buat? xkan aku nak paksa dia lak... xperlah dunia tu bulat...

Ni bkn kali ptama aku kena cm ni, cume kali ni aku tol2 mati akal. mmg dh xboleh buat apa.. padan la muka aku. Slalu aku tlg org tp akhirnya aku yg sakit hati. mcm melpaskan anjing tsepit akhirnya aku yg dia geget.. hurmmm nasib badan...

Coll Azmi nak mgadu dia lak ckp dia sibuk, byk kerja, mlm kang je dia coll balik.. airmata aku terus je mgalir.. entah la aku yg tlebih sensitip @ apa.. Tp aku rasa kecik hati sgt.. mcm xder ruang nak pergi.. sob...sob...

5 comments:

Asz said...

camtulah life dik ... kita mmg takleh harapkn org lain jadi cam kita ... nk buat camne, biarkan je org camtu ... lyan lagi sakit ati ... sue rileks arr k ... take care ..

NaD said...

sabar sue.. jgn sedih2..

sue cipot said...

tulah kak asz, geram mcm nk geget2 jer huhuhuhu

nad ai td sedih but now dh xrasa apa2 sbp smua tu atas kbodhan sndri jugak.. sue yg bukak pluang tue

Mem Aluya said...

I feel you. Kengkadang rasa jauh hati sangat bila ingat. Sedih kan :'(

Tu pasal nak belajar jadi selfish. Tapi payah tul.

Hugs.

sue cipot said...

Mem masalah paling besar sbp xtau nak ckp "TAK" kan? kdg2 hati xnak tp mulut ni cabul je ckp ok.. naper ek?

sepatotnya mulut ckp apa yg minda pk tp pasal apa lak mulut ckp yg lain? hurmm ni betol ke mulut sue nie? huhuhuhu