Monday, November 10, 2008

...Cam ne ni?...

Adusss ni lah org ckp nak diluah mati kura2 nak ditelan mati shinchan.. adoiii la cm ne ek? Kalo boleh nk buat kptusan yg boleh buat smua pihak sng hati, biar jgn ada sape pon yg terasa hati. Tp cm ner? Golek kiri pon kena, golek kanan pon kena ni.. ssh nya cm ni... Barulah sedar rupanya budak sue ni xtau nk buat kptusan. Xyakin diri, xtegas.. Adoiiii la.. semua pihak aku nak jaga nie

9 comments:

SilverFerio said...

meh nak bagi pendapat

aku la ros said...

ikut gerak hati...

aNnE^wHaTeVeR said...

bengang je klu jadik situasi camni!

Kakak Tiri said...

Yakinlah pada diri sendiri. Insya allah :)

SilverFerio said...

buatlah keputusan... dan sabar je ngan apa akan jadi... apa2 pun kita buat ada je orang akan kata

sign said...

be confident..trust ur self..be the best :)

Saya, Aku dan Kamu said...

kena buat swot analysis tu sue

Zu said...

tenang jgn gelabah br blh buat keputusan:D

HambaMaya said...

buat mana senang jer..