Saturday, November 8, 2008

...Boring..

Sudah lah baik ko balik sblom aku naik angin.. aku ni bkn pyabar sgt. kang ada org yg kena baling dgn cpu!! ko nak kuak lentang bagai p balik umah. Aku tgh sabar dgn aura sabariah ni. So sblom sabariah hilang lbh baik ko balik!!!! aku xlalu nk ckp byk ok?

Sbrnya sue sakit hati sgt dgn seseorng tu, tp ada org ckp pmikiran & sikap org ni dipengaruhi dgn siapa dia bkawan, kat mana dia bkerja kira dipengaruhi latar blkang dia la.. betol ke?

kalo cm tu rasanya bodoh la kalo aku layan dia tue. sbp dia mmg HAMPESSSSSSSSS hahahha cesh mcm bagus je budak sue ni..

6 comments:

SilverFerio said...

apa lagi sue?

sue cipot said...

bosan..bosan...bosan..

SilverFerio said...

hehehe tutup je. balik tgk tv

sue cipot said...

hantu hang man.. hahahha kang bos aku potong gaji cm ne aku nk banje hang mkn cendoiii?

SilverFerio said...

cendoiii!!!

hehehe... kerja la rajin2

HambaMaya said...

buat tak reti.. orang tak pandai tak leh layan..