Saturday, November 8, 2008

..Jgn ckp byk bole?...

Naper ek org suke sgt byk komplin? smua xkena, smua xsetuju, ada je yg xkena.. bosan tau x? ke sue je yg xder ketahanan? sue bosan la org cerewet & byk komplin ni. tp suh dia buat xnak lah.. skdar ckp je. Kalo dh smua xkena ha buat sendri, jgn suh org buat. baru lah hasilnya dpt mmuaskan hati kite.. suruh org pastu nk komplin2 mcm bontot itik.. aku bosan tau x?

arggghhhhh bosan lah.. komplin...komplin...komplin... itu je ke dia tau?

sayang urut pala i jap

9 comments:

Kakak Tiri said...

Brok brek brok brek.

sue cipot said...

hahahaaaahhha

ancasa.theraphy said...

eh bukan u ke yang selalu mengomplen2..wakakakaka..most of the sntry .. i saw u always complained about other people.. komplen org modow la.. komplen staff keje la.. .. ckap tak serupa bikin la u.. wakakaka

SilverFerio said...

aku pun kalau komplin kalau servis, barang aku beli tak segah harga aku bayar... worst case, aku penah gak mengadu kat tribunal pengguna...

malaysian dah kena ubah cara sket la... kalau dulu2 kita selalu terima je apa kita dapat... 'ok la tu'... 'boleh la' ... mcm2 lagi kan. mungkin budaya mcm tu mengikat kehendak kita.

sape tak mau majukan diri, baiki kemampuan diri... tapi dalam masa sama kita terima servis & barang tak berapa nak elok

ehhh apa aku merepek pagi2 buta nih. baik aku kuar jalan2

Mademoiselle Cynicleopetra said...

mommi selalu komplem sakit pinggang...sakit lutut sakit otot...sakit segalanya...kalau tak komplen kene dera...haruslah komplen...hehehhehee

sue cipot said...

pada ancasa.theraphy...
nasihat m.nasir masuk tempat org bawak otak bukan bawak pisau...

sue cipot said...

man...
yang tu aku xkisah man.. ni kes lain. aku cari smua dia xbkenan smua dia reject, bile aku suh dia cari ikot citarasa dia xnak lak. jawapnya sng je "MALAS"...

Mami..
sue pon nk komplin jugak sue sakit mata, sakit pingang, sbp main badminton...huhuhu

HambaMaya said...

kucing bawak tidur
rimau bawak ngigau...

SitiNur said...

Ct pun tengah geram ni.Member satu opis tu bossy sangat. yEALA Ct mungkin senyap dan nampak lembut..asyik kena buli ja ni..nyampah betui Uwaaaaaaaaa