Friday, November 14, 2008

..Jom kite Ketawa...

Kisah 1

SAM: Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tue?

DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. kata kedai 2 ringgit!!!

```````````````````````````````````````````````````````````````````````
kisah 2

SAM: Kau kata binatang peliharaan kau mati lemas? Mana kau tau dia mati lemas?

DOL: Sebab aku bela ikan emas. aku jumpa ai mati dalam air!!


```````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
kisah 3

SAM: Semalam aku nampak hantu!

DOL: Uih! kau terkejut tak?

SAM: Taklah.... hantu tu yang terkejut tengok aku.

DOL: Mana kau tahu?

SAM: Aku tengok muka dia pucat semacam jer....

`````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
kisah 4


SAM: Aku ada AIDS? mana ada...

DOL: Aku baca 1 dari 10 orang kat Negara ni ada aids. Aku dh tnya 9 org smua tak xada, ko org yg ke10. tak pyh tanya aku dh tau


`````````````````````````````````````````````````````````````````````````

kisah 5

SAM: Dah dua kali perompak yang sama dtg merompak kedai kite.


DOL: Tu lah aku dah cakap kat kau, jangan psang signboard "SILA DATANG LAGI"



3 comments:

cikika said...

sumpah lawak!hehehe nak tengok kat mane lagi ek lawak2 mengong camni??hehe

sue cipot said...

www.gua.com.my

Zu said...

hahahahahhaah adoi suka la lawak aids tu :D