Tuesday, August 5, 2008

...Adesss Cik Rose..Cik Rose..

sue _siput: aku tgh sesak napas ni
sue _siput: xtau napa
sue _siput: adoiii la
rosmawati kassim: gi la jmpa doctor
sue _siput: kalo stay cm ni aku p lah jumpa doctor balik nti
rosmawati kassim: better check doctor
rosmawati kassim: tak pun ni dari kes debaran nak tunang kot
rosmawati kassim: lagi 2 minggu mau tunang kan
sue _siput: adesss pasai apa smua bg sbp yg sama ni
sue _siput: mlampau lah tu weh
sue _siput: xkan nak tunang smpai sakit cm ni
rosmawati kassim: bukan sakit.. tapi berdebar2

Adehh dh ler sue sakit dada nk napas pon sakit giler boleh lak member sue ni buat sue gelak tbahak2. Adehh kalo tunang dh cm ni jawapnya nk nikah masuk icu lak den bdebar2 ek cik ros? adehhh xtahan nk gelak aku ni dgn ko..

rosmawati kassim: cuba ko relax
rosmawati kassim: dada tu bagi cool
rosmawati kassim: depakan tangan
rosmawati kassim: pusingkan lengan tu sikit
rosmawati kassim: kuakkan dada tu
sue _siput: ni cm nk p renang b'irama je weh
rosmawati kassim: yer la
rosmawati kassim: ikut jer la
sue _siput: ok2
sue _siput: ko suh aku fly cm otomen siap ko

Dah la byk lg yg lawak.. xlarat nk gelak dh. Tp serius aku rasa cam ko tgh ajar aku cara2 otomen nak p renang b'irama.. adesssssss.. Aku xlarat ari ni.. Esok ambik mc la.. Tol2 xlarat.. da my friend need to rest..

10 comments:

yaya|azura said...

comel sangatlah perbualan dua orang sahabat nie... hihihihi... *hugs* korang berdua!

sue cipot said...

huhuhu hug cik yaya jua erat2

Adzra a.k.a DoOrDie said...

cik siput...kuntum rasa pasal jerebu kot?

kuntum nih ah...dok batok2 je....tgk bangunan pon kabur2 (kuntum tak rabun ok!)

masalah cuaca ni...

Hanamichi_Sakuragi said...

adoi rose...rose...

Kakak Tiri said...

Take a deep breath... lilek aar sis...

Get rest and take care.

Mana pulak la Dokte PakCik ni.

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Ooooo, mcm tu...

I, Me and Myself said...

sue, jgn biar sgt sue. gi la ngecek jap kt klinik tu. atleast esk leh amik time off pi klinik. klu dpt mc lagi bagus. leh rileks layan tv kat umah..hehehe

Comot-nyew-aku said...

tuan badan terlalu nebes ni...smpai menggugat jantung.. rileks sikit..tarik napas..........lepas....

aku la ros said...

hehehehehehe... no komen aaaa...

Rosalind said...

This is great info to know.