Wednesday, August 20, 2008

...Hanya Aku Yang Memahami..

Hati bertanya pada diri
Sampai kapan aku bisa bertahan
memendam rasa, menahan perasaan
menempuh kehidupan yang belom pasti

Hidup makin sukar hari ke hari
Aku ibarat hanya bnyawa pd luarnya
Tapi aku telah lama mati pada hakikatnya
Semuanya tak ada ertinya bagi aku

Memandang kenangan semalam makin memilukan
Apakan daya aku kasih itu milik orang
Dalam keterpaksaan aku melangkah pergi
Jauh dari hidupnya

Di sekeliling hanya wujud kehampaan
Apa yang aku cari bagaikan tak mungkin wujud
Sedangkan semua itu masih boleh ku perolehi
Namun aku terikat atas ikatan tanpa cinta

Hendak ku undur sudah terlajak jauh
Hendak ku terus bagaikan meniti bara api
Aku takut lama2 aku akan rentung dibakar perasaan sendiri
Sungguh kusesali keputusan hasil amarah yang tak bertepi

Pada siapa nak ku luah kekecewaan yg aku tanggung
Masih adakah yang mengerti perit jerit yang tpaksa ku tempuh
Andai benar mereka mengenali diri aku secukupnya
pasti mereka Sedar yang hati aku makin parah

9 comments:

HasraRazali said...

ermm...sedey je dgr nyer..

but just notice..ada lagi seminggu sue nk jadi tunangan org..tahniah..jangan lupa upload gmbr majlis yer..hehe

Si Tukang Karut said...

istikhara lah selama tiga kali berturut...biarlah Allah swt beri petunjuk...

sue cipot said...

momi... i need ur hug.. realy need it

hasra-- tq..

aku la ros said...

hmmmm.. masih sempat lagi utk mencari sinar... semoga kau ketemu sinar yang dicari..

Si Tukang Karut said...

hug sue dengapn penoh kasih sayang...biarlah tenang dan damai hatimu wahai adekku...untaikan dengan tangisan dan sepuas hati mu...

I, Me and Myself said...

sue.. be strong. wpun susah sebenarnya nak berlagak kuat sdgkan hati hancuq luluh kan.. tp apa yg berlaku pasti ada hikmahnya.. hugs

SilverFerio said...

kewl gurl!!! carilah petunjuk dari DIA

SPAZZO said...

lagi seminggu?? ;)
congrat babe!!

zool irfan said...

dah nak tunang dah.. leh buli buli tunang pas ni..