Monday, August 18, 2008

..BobaL..

Smlm kan sue tgk badminton.. sedih je dia kalah. Nak nages sbrnya tp malu kat kawan huhuhu.. aci x gitu? sue mmg cam ni tau.. kawan sue ckp ala sue bkn kenal pon lee chong wei tu nak nages wat per.. mmg lah xkenai tp sedih la dia kalah kan? 26 juta rakyat Malaysia duk letak harapan kat dia.. stress tau dia pikul tgjawap & harapan org. Akhirnya kcundang.. ksian sgt2 tau. Kawan sue ckp adatlah ptandingan ada kalah menang. mana leh nk menang je.. hahahahha

Dulu kan sue p sekolah ank buah masa hari sukan pon sue nages jugak.. sedih tau tgk budak kecik tu tkedek2 duk jalan bawak kacang dlm beg kecik tue.. akhirnya kalah.. laahiii siannyer kat ank buah sue tue.. muram je muka dia. xleh tgk tau muka frust dia tue.. terus masuk keta nages dlm keta!! smua adik bradik sue gelakkan sue.. Jahat tau? diaorg ckp esok2 kalo tgk ank sndri entah cam mana. Jgn nati anak heran tgk mak nages ank kalah.. anak cool je.. hahaaha biarlahhhhhhhhhh... nak wat cam ne ai kan sensitip hahaha..

Hujung mggu lepas kan sue sibuk gilos.. sibuk jalan2 hikhikhik.. kawan bawak sue p tgk bunga api kat putrajaya.. cantik wooo tp kan ada sindrom malas nk upload pic so korang bygkan je lah ek? ni ari malas tahap cipan.. Tp xder la best sgt pon bunga api tu.. xpower pon.. cume g dgn kawan yg mmg best maka semua aktiviti jd best lah.. betol x? hehehehe.. suke2 jer kan sue ni.. gasak je lah kan?

Ni ari masuk opis lewat kol 10.30 baru smpai opis. Dh la hujan lebat gilos.. basah lencun sue.. seb baik ni ari pakai casual je.. hahaha bos xder maka sue lah bos kecik nya. Opis ni aku yg punya. Ni ari nk balik awal nak p beli barang skit nk p srwak khamis ni..

Kawan sue kat srawak tu suh sue belikan makanan tradisional Kolompur.. sue dh puas pk tp xtau lah apa makanannya.. nak tanya korang ni ada ke makanan yg btol2 tradisional kolumpur? ala cthnya kalo tganu dgn kopok lekor, melaka cencalok, kelantan budu, kalo kolumpur apa ek? ha bgtau skit nak p cari nie.. bgtau tempat sekali tau...

okies la nak p buat air & makan biskut sat.. korang keja baik2 tau.. pd yg xsuke hari senin tu byk2 kan bsabar yer.. korang buat2 luper je ari ni ari senin. anggap je ari ni ari rabu @ jumaat ek? huhuhu oklah bye2 kawan2.. mmmuuuahhhhhhh kat semua.. hikhik

9 comments:

zool irfan said...

karipap ikea pun consider tradisional apa..

yaya|azura said...

meatballs ikea pon kira traditional ...

aku la ros said...

donut j'co la...

sue cipot said...

banyak la korang nyer tradisionalnyer.. hahaha aku dh gelak dekah2 lah dgn korang nyer komen nie.. adoiiii

SilverFerio said...

nasi lemak antarabangsa, sate kajang, ciken wings...

SPAZZO said...

nasi lemak antarabangsa.... mmm.. tak pernah gi sana lagi since balik malaysia.. huhuhuhu :(

Si Tukang Karut said...

tingat ketam goreng mamak kat KL...ketam dai cam joget-joget gitu....garing giler...ketam tu bukan makanan traditional ke?

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Char Keow Teow!

ONET365 said...

ape maksud bobal aku tak paham lahhhhh