Tuesday, September 16, 2008

..1st Buffet..

Jumaat lps sue g bbuka puasa kat kg baru
buffet rm20 se'orng
masakan ala kg..
best gilossss

ha boleh pilih nak ikan bakar apa
pari, kembung, keli, semilang,cencaru, pastu xkenai hahaha
sedap pcicah nya...nyum2


Ha pilih bang, tgk yg mana bkenan pastu ambik2..
lauk pauk nya mmg ada bagai2
smpai xtau nak ambik apa tau ngeh2
so ikan bakar pilihan utama..
sue ambik cencaru
nyum2 sedapnya..
ha tingal sparuh je lah ni..
huhuhu ni pon ambik lg sekor.

ha ni pon peberet sue ni,
bubur durian..sedapnyaaaaaaaaaa

ni pon sedap jugakkk..
kerabu perut nyum2

aksi makan2 hahhaha
ni smua kawan2 dr KEKKWA

tp xleh lawan yg duaorg nie
xtau lah perut apa
mmg byk giler dia leh makan
mmg xrugi ar bawak diaorg ni makan buffet

Dan ini yg paling menarik at kedai nie..
anglong (xtau ejalah)
suke sgt bunyinya..
yg main alat tradisional ni muda lg tau. ensom lak tu e.. ngeh2
ok itu saja sesi mnahan diri dr jeles kt entry Cik yaya & sekalian umat

10 comments:

fizzzy Ian said...

anglong@angklong ..alat musik yg sama kan?

ps...fz nak balik kampung..lalalala

NaD said...

wehh..ni betol2 depan opis i nihh!

aku la ros said...

dah pegi pown ahad lepas tmpat ni.. hahahah.. mmg best.. aku suka kerabu mangga dia..sedappppp.. BERBALOI!!!!

NaD said...
This comment has been removed by the author.
Adzra a.k.a DoOrDie said...

kat mana nih weeiihh....

ilek sue...takkan jeles tak abis g kot?

HambaMaya said...

pergh!! RM20 jer buffet.. menarikk, tapi jauh.. gue di Kuantan masih mencari buffett yg menarik dan murah..

sedap lak tu gue tengok ikan baker!!

zool irfan said...

i suka ikan masak stim.. bakar-bakar ni macam ejek nama bapak org jek..

sue cipot said...

fizzy- entah aku xtau le sama ke x

Cik Nad-- uiksss opis cik nad kat mana yer?

Ros-- tulah ckp aku xmo caya.. cikunun mskan kg xmo nak yg barat je. ha ambik kau dh rasa nak lagiiii

Cik Kuntuman BUnga- ni pat kt baru, depan bank pmbngunan & UniKL

Bro Hm- kt kuantan jrg ada buffet la bro.. bazar byk ar. kalo ada pot mybe pat hotel je lah kot..

abam zool -- komen xhengat smpai jatuh kusi sue gelak.. ampes je abam zool

NaD said...

Opis kita yg berhadapan dengan kedai tu la. Building 3 ketoi tu. Jenguk dari tempat duduk ni pun bleh nampak ni ha.. Ok la, kita kasitau la. Menara DBKL. hehehe. Yg tgh2 antara UniKL ngan Bank Pembangunan.

HambaMaya said...

ooo..keje DBKL.. kim salam datuk bandar ek.. hehehe