Thursday, September 25, 2008

..Korang NaK Mintak maaf Dgn Siapa?...

Pagi Td kat radio Hot fm ada hot chat pasal raya.. Faizal tnya sempena hari raya yg dh lama lagi ni korang nak mintak maaf kat siapa? kiranya selain dr mak ayah.. org luar lah kiranya. so ni respon dr pendegar Hot Fm pagi td..

1) Saya nk mintak maaf kt x-bos sya sbp dulu sya sllu curi2 masuk opis dia time sya overtime untuk main internet, smpai bil internet mlambung2. dia syak sya tp sya nafikan skeras2nya & siap tuduh org lain pulak..so bos sya mintak maaf bebanyak..

2) sya nak mintak maaf kt boperen sya sbp kucen parsi dia yg hilang tu sya yg curi.. skrg kucen tu siap beranak pinak lagi. sya mintak maaf. Dulu sya mintak dia xkasi.. sya ambik la diam2.. masa hilang tu dia murung smpai smnggu tp sya nasihatkan dia supaya beli lain.. hahaha mintak amponnnnnn abg.. syg jnji xbuat lg..

3) sya nk mintak maaf kat cikgu sya.. sbp telor tembelang tu sya yg letak dlm handbeg dia. masa tu sya tgkat 4.. skrg sya dh umur 32.. sya mtk maaf sgt kat cikgu tu sbp dh rosakkan handbeg kulit dia.. mintak maaf cikgu..

4) sya nk mintak maaf kat s'orng akak ni nama dia Irda.. kak, sya mintak maaf sbp sya ada skandal dgn suami akak.. mintak amponn byk2 kak.. sya betol2 suke suami akak.. selamat hari raya kak..

muahhahaha cm sial je mintak maaf cam gitu.. sue cm nak pengsan gelak pagi td.. byk ar pmggil yg mintak maaf kt kwan2 yg depa dh lama xjumpa.. so korang lak ada nk mintak maaf dgn sesapa x? yg dh lama xjumpa @ atas ksalahan yg korang mati2 xmgaku dulu2 zaman mude2 hahaha jom kite kongsi...

sue pon nk mintak maaf kat sorng akak ni, tp xtau nama dia apa, dia siapa, duk kat mana. Sng citer mmg xkenal pon. cume sue nk mintak maaf pasal kjdian kat stsen minyak dulu tu. sbrnya sue xkenal pon boperen akak tue. & boperen dia xckp apa2 pon..hehehe sue je jahat..

citernya cm nie, sue p toilet & boperen akak ni pon nk masuk toilet.. mybe masa tu boperen dia cirit birit kot so gopoh2 tlanggar sue. boperen dia ckp sori2.. so sue pon ok je. skli masa nk g kat keta tu awek dia tahan sue & tnya sue ni siapa? napa ckp dgn boperen dia. sue trgkan kat dia kjdian tu tp dia xcaya jugak. sue sakit hati lah then sue ckp errr.. hehehe emmm sue ckp kat akak tue "boperen awk tu ckp kat sya i lap u, & mintak no tipon dia nk bkenalan" muahahhahaha akak tu trus jerit.. sekali boperen dia kuar dia hentak2 kaki majuk bagai nk rak.. sue & abang jojo cabut ar.. amponnnn akakkkkk.... habis ckp betol2 xcaya jd sue tipu ar.. selamat hari raya kak...

8 comments:

aku la ros said...

nak mintak maaf ngan semua org!!!

sue cipot said...

aku maaf kan ko dh

SilverFerio said...

aku minta maap ngan hang sue... selamat hari raya

zool irfan said...

zool pun nak mintak maap ngan andai kata ada tergigit lidah lalu dikunyah lidah tu di tambah ngan sup non MSG.

Gee said...

k.gee nak mintak maaf ngan Sue kalau ada salah silap tu ek.. (iskk mana lak komen k.gee semalam ek??)

Sue.. paling tak leh angkat no 4 tu.. lol!!! gelak golek2 k.gee semalam tau baca ni

sue cipot said...

muahahhaa kak gee sama lah kite sue pon cm nak pengsan gelak kat pmgil tu.. cm ampes jer mintak maaf gitu.. hahahaha pk 16x nak maafkan @ nak cincang je hahaha..

sue pon mintak maaf kat smua

Kakak Tiri said...

I nak mintak sorry dengan boss lama sebab selalu tuang gi opis. Hahahahaha.

Gee said...

hahahahha u nih Yang.. :))