Tuesday, September 16, 2008

..Aku Nak MAJUK!!!!..

Xtau nak ckp sedih ke geram @ nak marah. Mlm ni dh lah bukak pose sorng2. Pastu ada lak cina nak mai antar peti yg dh siap repair tu ari. Smlm dh ckp dgn kawan tu siap2 ari ni cina tu nak mai antar peti.. Tp tup2 td member tu ckp dia nak p bbuka puasa dgn kawan2 dia kat luar.. uwaaaaaaaaaa smpai hatiiiiiiiiiiiiiiiiii.... Habis aku lah sorng2 tnggu cina tu mai? xpatot langsung!!!

Sllu aku nk bukak pose kt luar msti pk kwan kt umah mkn sorng2.. ksian so aku sllu mgelak ar nk kuar bukak pose tp kena kat akuuuuuuuuuuuu xksian ponnnnnnnnnn.. uwaaaaaaaaaa ayahhhhhh nak balikkkkkk.... esok, lusa, tulat, tubing kan boleh jgn lah ari ni.. Nti aku kat umah sorng2 masa cina tu mai antar petiiiiiiiiiiiii.... nak nages rasaaaaaaaaaaaaa!!! lantak la korang nk ckp aku ni snstip ke, manja ke lantak laaaaaaaaaa uwaaaaaaaaaaaaaaa.. Tensen akuuuuu..

Seb baik esok cuti. Td baru plan esok cuti aku nak masak siap2 so kawan balik terus makan je... aku nak mogok!!! nak boikottttttt xnakkkkkkkk masak!! masa dia cuti pon dia tnggu aku jgk balik masak & masa tu pon aku pose jugak!! So kire adil lah kalo aku tidor seharian @ p main dgn ezzad & yaya je, tnggu dia balik & p bazar cuci mata.. malas masakkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!

Aku MAJUKKKKKKKKKK!!!!

8 comments:

Adzra a.k.a DoOrDie said...

ler...sinetron di petang ari ini...

sue cipot said...

MaJuk JUgakkkkk...
uwaaaaaaaaaaaa geram ni

HambaMaya said...

apa susah.. ko ajak la pengawal ensem ko tu tggu jap sambil cina tu antar almari... hehehe

SilverFerio said...

maknanya ko tak berbuka seorang la... ado abe cino

sign said...

majuk la puas2 ye cik sue...esok main dgn ezzat n yaya sampai malam...mesti best kan... hahahaha

Adry said...

uiks... kesiannya... mmmm majuk la puas puas...

Adry Sabry @ http://www.adrysabry.com

zool irfan said...

seskali buka posa sensorang.. best apa.

Dory said...

dah biase buka sorg2... boleh katakan tiap2 ari. mmg sedih, tp nak buek camno.. inilah nasibb..