Wednesday, September 10, 2008

...Aku Dah Kusut..

Ni ari mood untuk mbloging xder. Cik Rose mesti jatuh kerusi tkejut sbp sue xder mood nk blogging. Mcm xcaya je kan Cik Rose. muhahahhahaha.. Tp seyes ni ari mood terbang mlayang. Fikiran ni kusut masai cm bulu LiLo swaktu mnahan kentut di depan kucen Mek. Seyes tahap gaban serabut ni.

Hurmm nak citer pat korang & mintak pdapat tp bile di timbang2 dgn timbang dacing maka hajat tu tpaksa di kuburkan di pkuburan cina bhampiran Bukit Permai krn byk pihak yg perlu di jaga tali pusatnya. Meskipon tujuan sue itu hnya untuk mminta buah fikiran serta buah jambu batu & mcari jalan yg terbaik untuk masalah yg tgh di hadapi skrg nie. Tp rasanya byk buruk dr baiknya.

Tringat pesan sorng kawan baik, apa jua masalah pasti ada jalan pyelesaian, pbincangan dr dua belah pihak tu perlu. baru smua msalah akan lebih telus. Hurmmm abis kalo hasilnya ttp bbeza gak cm no? Jalan mudah rasa boleh btahan teruskan rasa xboleh btahan sila undur diri. Xgitu?

Pening sgt tau ni, adoiii kiri mintak jwapan, kanan lak xstuju, kiri punya kiri ikot campur. so kanan marah pulak. Tu blom pihak2 pmerhati yg xbstuju dgn cdgan ahli dewan kiri pd kiri yg di anggap xmunasabah & xadil. Adoiii kanan punya kawan2 pon xstuju. Kanan sndri pon rasa xpatot. Tp org tgh pd kanan nak ckp takot blaku slah faham lak, adoiiiii pening2.. Madu di tangan kanan mu, Racun di tangan kirimu.. aku xtahu mana yg nak kuberikan padamuuuu oooooo aku anak singkong.. oo' oo kau suka keju o'o (baik aku blah sblom aku mgarut lbh byk)

Arrrrgggghhhhh serabut betol lah skrg nie, dh cm nasi kerabu kepala otak ni.. byk sgt nak kena pk. satu2 masalah dtg. Nak b'asmara dana & bpoya2 dgn shin chan pon xnyempat tau? Alahaiiii ni rasa cm nak makan KFC ni. muhahahahaha..

Oklah korang smua, sue nak tenangkan hati jap, leraikan nasi kerabu pat kelapa ni jap.. ehhh silap kepala lah. pastu nak p jalan2 pat blog. Nak relax jap. Kusut sgt ar fikiran ni. Byk mslah nk pk..

10 comments:

NaD said...

err..saya no komen :p

kalo cik sue nak mintak pendapatan org ramai pun ok gak. boleh kita buat timbang tara. pendapatan yg baik kita ambik, pendapatan tak baik kita tanam kat kubo cina.

*nad jaga talipusat sendirik je :D

Adzra a.k.a DoOrDie said...

saya nk tmabahkan pendapatan bley?

*wink*wink*

Hanamichi_Sakuragi said...

kau suka keju aku suka cheese ....HEHEHEHE salam sue...:D

Gee said...

hugs Sue..

Saya, Aku dan Kamu said...

rileks sue. jgn pk banyak. drpd kusutkan kepala mcm nasi kerabu. apa kata petang ni makan nasi kerabu. adalah lebih afdhal...

sekian dr al-yana

HambaMaya said...

well, disinilah kematangan sue akan diuji.. cuba buat keputusan sendiri dengan ambil kira keadaan sekeliling.. but never compromise if it involves important persons.. papehal pun, mintak petunjuk dari Allah.. that's the best..

HambaMaya said...

btw, nasik kerabu kalau nak makan sila ke rumah aku ujung minggu nih.. isteri terchenta nak buat nasik kerabu.. hehehe

aku la ros said...

apa?!!!! ko malas blogging hari ni.. mcm tak cayer jer... huhuhu..

aku mood malash hari ni...

SilverFerio said...

kewl... semoga mendapat pentunjuk

Dory said...

*big hugs* for sue.. mmuah