Tuesday, September 16, 2008

..Progrem Ari Sabtu....

Ni lak ari sabtu
masa cik Yaya & the geng tgh hoye2
ai pon p hoye2 jugak
tp kat area ikea lah.
tp ttp jeles jugakkkkkk

bersama chatters KL 10, Ana Kekkwa & Kanda Gelap ku Hencik Zul
masa ni tgh tnggu azan je sbrnya.. tp mkanan lom smpai
seb baik la ada jugak beli2 kueh

Dan nasib baik jugak dia kasi bubur pisang ni
sedap tau,
oleh sbp Hencik zul xsuke bubur pisang ni
maka jeng2 sue la yg makan 2 mangkuk ni
muahahaha
yg lg 1 tu kak ana punye tp sue makan jugak
Lps bbuka kami p Ikea plak
byk le brg2 yg "Ter"beli
adoiiii penin2..
ni org kaki galah
mula2 nk ambik pic dgn dia tp xnampak sue
sbp dia tinggi occay
korang jgn ckp sbp sue rendah plak tau???

ye2 je minah ni duk kire bapa ketol kueh tue
beli 4 jenis satu rasa muhahaha
sia2 jer kan..
Rose sedpt ke x kueh tue?

ni tgh tnggu pinangan tau..
cantik la bilik kat ikea ni
teruja tgk..

bestnya kalo opis ai cntik cam ni
jwapnya opisku syurgaku lah
bosssss, ai nak opis kaler2 cm ni buleh x?
buleh lah bossssssss

mula2 sue xtau benda ni apa,
duk belek2 jugak lampu rupanya...
kalo kt kg sue benda ni buat serkup ayam je
ala ayam yg nk smbelih tu serkup pakai ni dlu
betol mmg sebijik tau?
rupanya lampuuuuuu
al- kisahnyaaa baru tau

mak ai dianyer rega xhengattttttttt
dh la cm serkup ayam
mahai pulak tue
ni kalo sue letak kt umah ni
mau ank2 buah sue gelak pengsan kat sue
muahahaha
org mcm2 idea kan nk jual brg..
serkup ayam dijadiakan lampu
lahaiiii

4 comments:

aku la ros said...

aku ada sekali ek masa tu.. heheheheh.. aku pown "ter"beli barang masa tu.. hehehehe.. shhh jgn bgtau org tau.. hehehe

HambaMaya said...

aku kata dah.. si ros ni mmg addict dgn ikea..

SilverFerio said...

korang berbuka kat mSI eh... dua minggu lepas pun berbuka kt sana gak... tapi menu pojaan hati dah tak de dalam senarai...

Kakak Tiri said...

Hahahahaha... tulah. Serkup ayam omputeh memang mahai kedemeks.