Thursday, September 18, 2008

..Bongok!!..

"andai ku tahu kapan tibe ajalku..."


cik sue : Hello

Ungka Jadian : hello ni sape?

Cik sue : pagi2 buat org mrh, salam xbg apa tnya lak kite sapa? ko dh tipon no aku yg ko tnya aku sape tu pasal apa?

Ungka Jadian : saya nak bkenalan boleh?

Cik sue : mtak maap le aku xmasuk ruangan bkenalan @ mcari jdoh.

Terus letak tipon. xsmpai 2 saat dia coll lagi.

Ungka Jadian: ala awk ni smbong la

Cik sue: aku ni tunang org dh nak kawen pon jd ko p cari org lain je, lgpon aku xminat lgsung nk bknlan2 ni

Ungka Jadian: ala kapal terbang kt atas tu pon org leh rampas lg.. ni kan plak awk kat bawah ni

cik sue : ni manusia ke setan nie? ko mati cpt skit aku ngat lg baik lah. takat hidup nk myusahkan org xde pekdahnya. mampos la cpt skit.

letak tipon terus off hp! mganggu betoi dh le cuti smlm. leh lak mangkuk hayun cm ni coll pagi2.. setahu sue pose2 ni setan kena ikat, tp xsgka tlepas lak sekor ni... buang mood org je lah!!!

10 comments:

Pink Marie said...

peh sungguh terrorist kenyataan malaun itu..

saba ciksu saba!

sue cipot said...

seb baik cuti smlm mek.. muahahhaha

org cm ni pon ada kan kat dunia ni? myemak je kan...

SilverFerio said...

org yang perangai lebih teruk dari tu pun ada sue...

teringat kekata dr fadzilah kamsah... kalau kita jumpa org jahat dan sekutu2 dia, kita hormat mereka, sebab mereka ada masalah. mana tau kalau mereka berubah nanti, mereka jadi lebih baik dari kita...

Adzra a.k.a DoOrDie said...

eh ehh...anak fadzilahh kamsah ade kat sini belajar...hensem..tp da kawin..

apeda ngarot...alahai sue...deaorg nk publisiti je tu...biarkan je la...

bak kata abg man (waahhh abg skrg) hormatkan je la...dah deaorg ade masalah, nk watlagu mana. kang lagi kita layan, kite pon jadi cam diaorg!

Dory said...

dia jeles u dah bertunang kot? or ur secret admirer?

Gee said...

sian pulak kan Sue.. hihihihih dia kekurangan kasih sayang lar tu.. :))

sue cipot said...

hahahaha ramai betol ek org krang kasih syg

HambaMaya said...

apppaaarraaa.. macamni punya ngorat pun ada lagi ker.. zaman la lu beb..

NaD said...

semalam kita tak coti.. :(

Kakak Tiri said...

Kurang kasih sayang tu Sue. Sian dia.