Friday, September 12, 2008

..Ungka Jadian Gamaknya..

Time nak pinjam mulut manis kalah gula.. janji xusah ckp ler bulan bintang langit kejora bagai!! napa suke janji kalo xpasti? Jgn janji boleh x? suke sgt ek jd org munafik??? haip2!! babab montot tu baru tau!! ckp je kalo ada duet aku ganti!! jgn ckp gerenti2!! Tibe hari janji mmg la aku tuntut duet aku!! eeeeee geramnya org cm nie!!

Dah ler aku nak beli baju raya xder duet ni uwaaaaaaaa gaji lom masuk... Dah la xmo pulang duet aku suke2 lak bg idea suh aku korek asb aku!!!! weiiiiiiiiiiiii hang ngat aku duk mnabung tu sbp nak kasi pinjam kat hang ker weiiiiiiiiii!!!!! adoi lahhhh cm nk blander org lah ari nie!!!!!

Yg paling aku sakit hati dia siap beli baju raya siap2 dah!!! uwaaaaaaaaa habis aku nak pakai apa guni karung ker? uwaaaaaaaa smpai ati ko buat cm ni kat koi, abis koi xyah beli baju ker? Koi nak jugak... uwaaaaaaaaa Koi nak baju kurung purple pat Jalan Tar tueeeee uwaaaaaaaa nak jugakkkkkkk!!!!!

Dah la tiket bus lom beli lg, uwaaaaaa hang nak suh aku beli pakai apa? Daun ker? petik2 je pat pokok tu ek??? Napa lah pangei hang ni xubah2 dr dulu smpai dh tua bangka ni? nak jd ungka bru nk brubah ker?? Dah tu siap xrasa bsalah lak tu kat aku!!!! Weeiii ni manusia ke Ungka jdian nie?? uwaaaaaaaaaaaaa nak beli baju rayaaaaaaaaaaaaaa kaler purpleeeeeee....

Tensen la ari nie!!!! Dah la buat keja dr pagi td smpai skrg xsiap2 uwaaaaaaaaaaaa tensennya aku ari nieeeeeeeeeeeeeee!!!!!! uwaaaaaaaaaaaaaaa nak kentaki...nak kentakiiiiiiiiiiii

10 comments:

zool irfan said...

sue.. rilek sue.. kalau ye pun jangan la sampai nak pakai daun buat cover.. hehehehe. tak leh tahan tang tu..

berdoa lah bebanyak. bulan posa ni rezeki tuhan bagi murah..mana la tau tetiba boss nak bg bonus ke atas kerajinan sue bekerja..

NaD said...

sungguh jahat orang ittew yer..

sabar la sue. suruh je hencik azmie belikan baju raya. kentaki nad bleh blanje. hehehehe

sue cipot said...

abam zool, sue ni dpt bonus sbp krajinan bbloging jer tau..

nad cium vitual skitt.. muuuaahhhh (smbil kenyit2 mata)

HambaMaya said...

ooo.. tak mau bayar hutang ek.. apa lagih.. malam nih simbah cat kat umah dia.. besok tampal poster muka dia kat tiang lampu n dekat depan bank BSN.."ini orang tak bayar hutang.. manyak ungka"

Hanamichi_Sakuragi said...

lenkali kalau org nak pinjam duit bg tau jerr tak da ok .....

ko nak kentaki jerrr kerr pizza tak nak??

sue cipot said...

Bro Hm- bagus jugak idea tu, sue ngat sue nk ikat2 pastu kelar2 badan dia, potong dadu lidah dia yg suke janji tu, pastu bakor idup2. dh rentung sue nak kisar dlm mesin bancuh simen. pastu gaul2 sebati buat dinding kat jirat cina.. duk situ dendiam hahaha

zu,
tulah aku ni bodoh sgt kasi dia, pdhal bkn 1st time dia liat nk byr duet aku..padan muke aku kan zu?

aku xmakan pizza lah zu, aku nak kentaki jer...

Hanamichi_Sakuragi said...

eleh jgn la malu2

Gee said...

iskk Sue nih dah tau org tu jenis susah nak bayar balik jgnlah bg pinjam kali keseterusnya.. bis tu cemana tu? bila lak dia janji nak bayar semula?

sue cipot said...

dia ckp hujung mggu ni kak gee, sue suh akak sue ckp dgn dia td. huhuhu

aku la ros said...

owh.. aku juga mengalami masalah yang sama seperti engkau.. huhuhu..