Thursday, September 18, 2008

..Kedekot @ Kupid...

Korang sue nak tnya pdapat korang.. Hati org kedekut ni mcm mana yer? Apa yg dia org rasa ek bila diaorg kdekut dgn org2 di sekeliling? Sue xpaham dgn sikap org kedekut. xkisah kedekut yg cm ne sama ada yg dia yg dia sahaja @ yang dia yang dia, yang org yg dia jugak huhuhhu parah kan cm tue? Dlu ada org ckp dgn sue org kedekut ni org byk duet. yelah sbp dia kdekut.. hehehe boleh ke cm tue? cm xelok je kan? apa salahnya sesekali mberi pd org sbp kdg kala kite pon ambik hak org jugak.. lgpon tgn yg mberi tu lbh baik dr tgn yg meminta.

Kalo korang bhdpan dgn org yg kdekut ni, apa tindakan korang? sound tepat ke, balas balik pbuatan dia, @ lantak dia la.. sue betol2 xreti nk bhdpan dgn org kedekut. xtau nak buat cm ne.. sllunya sue diamkan je yelah dh pangei dia kite nak ubah cm ne kan? dh btahun2 dia hidup dgn pangei dia cm tu xkan kite suke2 nak ubah kan? alhamdulillah sue xdpt psgan yg kdekut. ssh la deal dgn org kdekut sue xpandai nak handle..

Cuba korang bg idea cm ne nk bhdpan dgn org yg kdekut nie. sue mati akal skrg nie. nak ckp takut kecik hati tp xckp sue lak yg makan hati huhuhuhu.. hati ayam masak kicap..nyum2 sedap2 hahahha

5 comments:

yaya|azura said...

senang je.. buat je balik kat dia... biar dia rasa. ingat kita nie chop duit ke apa??

klo yaya ngan kengkawan mengamalkan sikap sharing is caring... kalo arini ko bayo lebey rm2 .. next time aku plak bayo lebey skit laa.. gitulah.. takde lah nak terasa ke apa... ye tak?

sue cipot said...

tu lah Cik yaya,
habis kalo dh turn bayor tu dia buat xtau je cm ne? xkan kite nak buat muka bongok jugak? kang kena hempuk lak dgn org kedai tu..

ada kawan bg tips waktu bayor tue ckp siap2 kira asing2 ye bayar sndri2.. boleh gitu?

Kakak Tiri said...

Tah la. Tak to nak cakap cemana sebab Akak Tiri pun kedekots juwe.

aku la ros said...

errkk.. aku ni kedekut ke tak.. rasa mcm generous jer.. hehehe

SilverFerio said...

sama gak... kedekut gak... tapi kalo pasal makan aku x kisah