Monday, September 8, 2008

.. Garang ke x??...

Pernah x korang marah smpai mcm nak bunuh org? hurmm rasanya sue bukan sekali tp mgkin byk kali. seb baik negara ni ada undang2 kalo xharus malaysia ni xckup tanah pkuburan sbp ramai mati kena bunuh dgn sue hehehhehe..

Peristiwa hari rabu 3 hb september btempat di terminal kuantan:

sue tnggu bus, masa tu baru jam 2.30 ptg bus sue pd jam 3.00 ptg. So sue pon bsantai2 dgn maznah smbil tnggu bus. kami duk kat bngku mnunggu yg disediakn kat situ. depan kami ada sorng pemuda muka mcm baik2 gitu. kami wat xtau je lah ye lah kami pon xkenal dia kan, xkan nk tnya bile nk kawen pulak kan? huhuhu ai xsuke jaga tepi klim org occay. Nak dijadikan kes si mamat depan sue ni duk tenung sue lama giler smpai naik resah sue dibuatnya. ( ai xperasan occay maznah pon ckp mamat tu tgk sue) sue pon wat2 jengil mata je mulanya. pastu dia tnjuk isyarat mntk no tipon, sue wat xtau je tup2 nk tgk bus tpandang dia lg dia jilat bibir kat aiiii!!! kuang asam jawa punya org!! sue punyalah sakit ati sgt panjat bangku tempat duduk tu then hayun kaki kuat2 sepak beg baju dia. ha melopong mamat tu, sue jerit kuat2 " ko nk kuang ajar dgn org lain boleh ar, dgn aku silap byk ar. p****k ko lah xreti nk hormat org langsung. sue trun capai beg terus p kt bus ( sbnya masa ni sue takot dia kejar & sepak sue balik so sblom dia sepak baik aku cabut lari dulu hahahaha)

Hari yg sama, tempat yg sama, situasi yg bbeza:
"dik bus ni xlalu kat air hitam, bus ni lalu segamat so awk kena trun larkin"
"smlm sya beli budak jual tiket tu ckp lalu machap.. 3x tau sya tnya"
"budak tu mmg suke2 dia je, dia xtau tp ckp ikot suke dia je"
"bengong lah cm ni.. bang sya nk naik bus ni tp tnggu jap sya nk g toilet'
"ok jgn lama2 sya bg 5 minit je"

sue naik atas tmpat jual tiket tu cari budak ppuan yg jual tiket pd sue. tnya2 dia slamber je dia ckp ooo silap ek? sori lah xtau lah pulak.. adoii slamba badak brendam dia je. xtau sue dh jd singa masa tue, siap dgn muka xbsalah lg tue.. xguna punya budak!!

"ko nak keja betol2 la, jgn main ikot sedap ko je. xtau ckp xtau jgn buat2 tau. pasal apa ko bodoh sgt ha? aku rasa lbh baik ko p jaga jamban tu sng xmyusahkan org!! bingai betol. ni baru jual tiket bus kalo jual tiket kapalterbang org nk p spore ko p antar dubai xke haru.. next time ko be careful, xtau jgn buat2 tau.."

haha senyap budak tu xckp apa. sbrnya masa ni sue tgh marah giler2 mcm nak makan smua bus kat terminal tu. bukan marah kt mamat yg jilat bibir tu, bukan jugak marah kt budak tiket tu tp marah kat ssorng yg lain. ni kira kes marahkan nyamuk kelambu dibakar. eh sesuai ke pribahasa tu?? gasak je lah

Tp kan sue sllu prsan kalo sue ada problem mesti btimpa2 je dtgnya. smpai nk bnafas pon xmampu tau.. maznah ckp sue mcm kucen. kena gaya manja cair melentok xkena gaya habis dicakar smua org.. hahaha garang ke sue nie?

12 comments:

HasraRazali said...

Mmg confirm...garang sgt2! :p

zool irfan said...

betul ke sue penerajang mamat yang jilat lidah tu?

huh..

Gee said...

huhuhuhu garang amats.. :D

SilverFerio said...

aku memang takut ngan org yang garang

HambaMaya said...

oooo.. ko lah tu ari tuh.. padanlah macam kenal jer minah singa tuh.. hehehehe..

Hanamichi_Sakuragi said...

padan gak ngan mamat tue .....klu aku yg kena cam tu memang mengamuk pun ni bkn kes garang kerrr tidak tp kurang ajarr betul la mamat tu...

NaD said...

iskhh...beraninya. tabik spring lahh!

Saya, Aku dan Kamu said...

wohhooo. bahaye gak dak sue ni. nnt takleh la jilat2 bibir depan sue. hehehe. jgn mare sue, ai gurau2 membawa bahagiya dgn sue. kekeke.

nyway org darah manis ni mmg byk gangguan..

aku la ros said...

owh garang rupanya ko ni.. tak tau lak aku.. hehehehe

sue cipot said...

bukan sepak mamat tu lah, sue sepak beg baju dia je lah.. mana daya nk sepak mamat tue.. badan dia pon boleh tahan kang sue dulu tlentang ke belakang.

SilverFerio said...

ko ni keturunan mat kilau ke? garang semacam je aku tgk... garang biar bertempat, garang bukan untuk ditunjuk2, tegas lebih elok...

Tok Ketua said...

garang pun jgn main lepas2 sue... mcm2 leh jadi.. apatah lagi kalo org byk dengki kt kita...

beristighfar slps marah2 kalo x nanti lagi dihasut syaitan..