Friday, September 26, 2008

...Acapan eh Ucapan Raya..

Hari ni last kerja. lepas ni sue akn bcuti dari 27 hb smpai 7hb 10 depan. jadi mesti lama lah xjumpa kan? apa pon smoga panjang umur dapat lah kite bbicara di alam vitual ni lagi..

Oleh sbp hari raya dh xlama lagi, sue ambik peluang ni untuk ucapkan SELAMAT HARI RAYA buat kawan2 smua. Sue jua menyusun 10 jari memohon maaf seandainya ada coretan sue myinggung mana2 pihak, semua blaku tanpa sedar. Apa pon sue mohon maaf atas segala ketelanjuran sue menaip di ruangan ni.

Semoga dgn keberkatan syawal ni akan memberi kite smua kebahagian yang berganda, sue jua nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU buat bakal pengantin kite CIK WARNA WARNI, semoga semuanya akan berlangsung dgn lancar, semoga semuanya diberkati oleh ALLAH.. sue doakn WANIE & AZHAR bahagia selamanya..

Buat ZUE yang akan braya ptama kali sbgai isteri semoga happy & jgn sedih2 tau xleh bsama2 family mlm raya ni.. Raya kt mana pon sama je yang penting org yg tersayang bsama kite di sisi..

Buat Adek ANNE jgn sedih2 ok, meh nak peluk erat2.. sue harap syawal kali ni akan buat ANNE happy & bahagia.. Jgn sedih tau? kami smua ada..

BUat kak Tiri nun jauh di sana, selamat hari raya jua di ucapkan.. semoga akak tiri happy hoye2 bsama BAmin, kueh raya pon dh byk tu boleh la buat bekal p melancong ek? Buat Nabil jua selamat hari raya.. panjang umur bjumpa lah kite..

Tak lupe jua buat Mummy Meeda & Bro Beaber syawal ni mmg mbahagiakan lah kan? harap anda bdua bgembira dgn khidupan baru..semoga sentiasa dirahmati..

BUat Baman, aku rasa baik hang lupakan hasrat hang untuk p bhoye2 mlihat tempat org.. sbp hari raya ni akan lebih bmakna jika hang braya bsama mak & ayah, Depa tu xharap duet raya ribu riban, baju raya manik2 blink2.. yang penting anak2 dpt bkumpul bsama2 depan mata depa. Kalo pon depa ckp xkisah & xmarah hang xbalik tp jauh di sudut hati tu sayu.. anak bila kecik di dukung dikendong, bile besar nak p jauh2.. raya pon xmo balik..sedih tau man.. balik lah man.. sedih hati mak ayah tue..

BUat kawan2 yang braya bsama keluarga tsayang tue, manfaat kan masa yang ada.. sbp kite xtau apa yg bakal tjadi di hari mdatang.. semoga gembira & bahagia lah hendaknya.. panjang umur lepas raya bjumpa lah kite. sesapa yg nk buat rumah tbuka tu leh ar tempah kapkek dgn CIK NAD kite yg cute miut itu..

oklah dh byk sgt sue mebebel entah apa2 ni, mood raya banyak ni sbrnya tu byk je nak taip.. oklah smua SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN.. semoga psahabatan kite di sini akan bkekalan..

salam syawal...

22 comments:

SilverFerio said...

:)

sue cipot said...

Bro jgn xbalik tau?

Gee said...

selamat hari raya maaf segala salah silap k.gee pd Sue ya.. :)

Kakak Tiri said...

Thanks Sue.

Samalah, Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin kalau ada salah silap.

Enjoy your raya, Sue. Take care.

yaya|azura said...

selamat hari raya sue.. maaf zahir batin. kim salam kat family yer.. balik nnt jgn lupe tapau kuih raya utk open house 360, okies? :D

sue cipot said...

ooo kite ada open house ek? ok boleh nanti kite ramai2 bawak kueh raya..bestnyaaaa..

kak gee & sis lela.. sue pon sama kak.. salam kemaafan dr sue..

NaD said...

samala kita pun sue..mohon maaf ye slama ni dok gurau2 dan berurus niaga tu.. hehehe. jgn simpan dalam hati.

Selamat Hari Raya Sue. Take care.. :)

aNnE^wHaTeVeR said...

selamat hari raya to u too... maaf zahir n batin klu anne ada salah silap sebelum ni..after raya leh la berhoyeah-hoyeah...

aNnE^wHaTeVeR said...

selamat hari raya to u too... maaf zahir n batin klu anne ada salah silap sebelum ni..after raya leh la berhoyeah-hoyeah...

aNnE^wHaTeVeR said...

selamat hari raya to u too... maaf zahir n batin klu anne ada salah silap sebelum ni..after raya leh la berhoyeah-hoyeah...

aNnE^wHaTeVeR said...

ya ampooon..awatnyer klr smpai 2 ni...uhuhuhu

sue cipot said...

sungguh hati anne ni mintak maaf ni..
hohohoho ok2 sue dh maafkan..sabar ye sabar hahaha

Pink Marie said...

camat hari raye sueee...

maaf zahir dan batin..

zool irfan said...

camat hari raye sueee...

maaf zahir dan batin

ammeda said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin Sue...Kak Meeda dan AJ serta anak2 mendoakan Sue bahagia di samping famili dan Encik Azmi ;))

Warnawanie said...

thanks for da wish sue...
May love and happiness always be urs too..

Salam Aidilfitri,
Mohon maaf atas segala salah silap..
Jemputlaa dtg beraya kt rumah ;)

Jgn Lupe yer dtg kenduri nanti!!!

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin...

aku la ros said...

selamat hari raya.. maaf zahir batin jika tersalah kata.. ampun

Adry said...

Slamat Hari Raya... Maaf zahir dan batin...


Adry @ http://www.adrysabry.com

Anonymous said...

[url=http://firgonbares.net/][img]http://firgonbares.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]discount software in, [url=http://firgonbares.net/]buy used adobe software[/url]
[url=http://firgonbares.net/][/url] software for store store building software
compare office software [url=http://firgonbares.net/]autocad 2009 won't install on vista[/url] microsoft purchase software
[url=http://firgonbares.net/]nero 9 - install dts serial number[/url] office software
[url=http://firgonbares.net/]g1 software store[/url] nero update
c store software [url=http://firgonbares.net/]sell your software for[/b]

Anonymous said...

[url=http://sunkomutors.net/][img]http://sunkomutors.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]where can i find free acdsee software, [url=http://sunkomutors.net/]pc software to buy[/url]
[url=http://sunkomutors.net/][/url] discount software office buy computer softwares
compare software prices [url=http://sunkomutors.net/]microsoft network software[/url] acdsee 7 download free
[url=http://sunkomutors.net/]filemaker pro viewer[/url] z software shop
[url=http://sunkomutors.net/]filemaker pro 10 film editing software[/url] and cheap software
microsoft student discount software [url=http://sunkomutors.net/]autocad piping flow diagram isometric sample[/b]

Anonymous said...

[url=http://murudobaros.net/][img]http://murudobaros.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]how to buy photoshop, [url=http://murudobaros.net/]downloadable spyware software[/url]
[url=http://murudobaros.net/]software reseller australia[/url] cheap copy of microsoft office educational software publisher
buy my software [url=http://murudobaros.net/]nero 9 retail[/url] game software shop
[url=http://murudobaros.net/]Pro Extended[/url] buy photoshop 5
[url=http://murudobaros.net/]retail sale software[/url] software support price
selling used software [url=http://murudobaros.net/]campus software discount[/b]