Tuesday, October 7, 2008

.....................

Hari ni cm nak nages skuat2 ati je..
Serabot giler otak ni. Jem rasa nak pk smua ni..
Kalo smua ni ada hikmahnya aku harap hikmahnya tu muncul secepatnya..
Esok entah apa lg nak jd aku pon xtau
Serabot arghhhhhhhhhhhhhhh

10 comments:

SilverFerio said...

bawa bertenang sue... wat satu2 dulukan yang mudah. kalau buntu minta ilham dari tuhan

sue cipot said...

tengkiu bro..
aku serabot giler ar skrg bro.. smua dtg btimpa2..

SilverFerio said...

maknanya tuhan sangat sayang kat ko

sue cipot said...

tp aku dh xkuat nk mhadapi smua ni, smua dtg srentak aku mcm tduduk di buatnya.. tkedu xtau nk buat apa.. berat sgt aku rasa nk tnggung smua ni, aku betol2 dh xboleh

SilverFerio said...

hahaha itu lah ko... raya je ko belasah makan x hengat... amik ko. loncat2 sket kasi darah naik ke otak. baru la ligat sket ko wat kija

sue cipot said...

muahahahaha ni roh lembu kena sembelih tu kot mai duk kacau aku nie.. hahaha

zool irfan said...

tenang ya sue..

Kakak Tiri said...

Pelok kamu kuat-kuat.

aku la ros said...

take care fren!!

Mademoiselle Cynicleopetra said...

aha makan byk sangat nih sampai celaru jiwa raga...polok dia kasi semangat sikit