Wednesday, October 8, 2008

...mamam nasi goreng nak?...

Lepas naik cuti raya ari2 rasa nak makan nasi goreng.. xkira la nasi goreng apa jnji nasi goreng yg pedas, letak cili padi kecil, kacang panjang yg di potong kecil2 nyum2 sedapnyaaaaaaaa... rasa blom miss lagi mkn nasi goreng smjak balik kl nie.. hahaha mcm best lah pulak mkn nasi goreng..

Bekpes nasi goreng, makan ptg nasi goreng.. ari ni rasa nak makan nasi goreng kg pulak.. smlm dh mkn nasi goreng thai..sedapnya pedasss.. tambah mkn dgn cili potong + kicap.wahhhhhhhhh bestnyaaaaaa... nak nasi gorenggggggg

Sabtu lpas kuar dgn adik Hencik Azmi, adik dia ckp suh Azmi tanam lada kt umah buat cm bunga hiasan. Adik dia tkejut tgk sue makan lada cili + kicap mcm mkn ulam je.. sedap pe mkn pedas2..Pijot ckp sng sue leh mkn lada kecil tu ari2 ampesnya Pijot... ada patot? org tanam bunga sue tanam lada muahahahhaa tp cantik jugak kan? lada yg warna ungu tu, lada yg cm buah epal tu cantik jugak kan... hehehehe

Nak p makan nasi goreng ar.. nyum2.. korang nak x? nak order ni hehehe

4 comments:

Gee said...

bab makan pedas2 ni kita leh gang lah Sue.. k.gee kalau makanan tk pedas cam ada je yg kurang.. paling tidakpun patahkan cili padi mcm ulam sambil mkn nasik :D

sue cipot said...

tu lah kak, sama lh dgn sue ni kalo nk makan mesti nk pedas je.. kalo x mcm xder slera nk makn. hehehee

Kakak Tiri said...

Nak!!

Teringat nasi goreng kampung. Tapi M betul nak buat seniri. Hampagas!!

sue cipot said...

hehhehee kite makan nasi goreng M nak x? kakak tiri masak huhuhu best2