Monday, October 13, 2008

.. nak majuk 18juta kali...

pagi td nages t'esak2.. then now feel jeles la pulak muahahhahaa.. ntah apa2 ntah budak sue nie.. la biar la kan? mem kan dh ckp blog kite suke ati kite la nk taip apa pon.. suke baca lah xsuke p klick pat butang X kat ats tue. boleh berambussssssssss muahahhahaha.. suke ati lah kan mem?? ni kan blog SYOK SENDRI so mmg ar suke taip mcm2 hal sndri muahahhahaha...

sbrnya feel ngah jeles tahap bombastik nie.. sgt2 jeles occay!!! tp apa leh buat kunyah2 telan je lah idak gitu? hehehehe.. cm nak makan cpu pon ada jugak tp nti rosak esok nak buat blog cm ne kan? so just layan je lah tahap jeles yg sampai tahap 4 nie hehehhee

ni ari nk balik tidor!!! no coll, no teh tarik, no roti canai, no sms, just titon.. titon...titonnnnnnn pai pagi... & mangun dgn feel baru yg lebih segar! nak majuk 18 juta kali.. muahahhaa xkire nak majuk jugak!!!

3 comments:

SilverFerio said...

aku kalo majuk aku suka kilat2 tayar keta

Dory said...

PMS ni agaknyee..

sue cipot said...

aku kalo majok aku suke cuci jamban