Saturday, October 18, 2008

..My 1st Day..

kecoh!! itulah yg leh sue gmbarkan ttg pglaman ptama sue kerja kt cc nie. sbp mojoriti yg ada adlh budak2 so mmg gamatlah cc ni dibuatnya. mana yg bgaduh mana yg brebut, bsorak, mcm2 lah kalo dh kerja bkaitan dgn budak2 nie. Tp so far mmg myeronokkan.. sue suke!! wlaupon gamat tp happy layan budak2 nie. comei sgt diaorg ni.

Korang bygkan s'awal usia 2 tahun stgh dh dtg main kat sini.. hahaha comei sgt tau!! Nama dia daniel, dia dtg dgn abg dia. hehehe comei sgt, pakai baju bola smpai lutut & suar kontot. Abg dia umur 4 thun.. so sweet lah. geram dgn dia bdua.

mmg majoriti yg dtg budak2 skolah rendah je. ada yg baik, ada yg nakal. kalo yg baik tu lahaiii tnya mcm2.. "akak nama apa?" "akak duk mana?" mcm2lah kalo yg nakal tu nauzubillah sue ckp apa pon xdgr. adoila.. sabar je. tu blom kire yg nak suh spin lagu R & B, Techno, diaorg nak mnari.. hehehe.. comeilah..

kat sni slain sue ada 2 org lg budak kerja. yg full time nama cindy, yg part time jga mlm senin - jumaat tu nama nana. dua2 pon pramah & ajar sue mcm2. so today 1st kerja sue dh jaga sorng2. takat ni oklah lg. hahaha.. jap2 lg xtau la. harap2 slmatlah hingga ke akhir mlm ni hahaha.. sue jaga ni smpai kol 12.00 am kalo rmai mybe smpai kol 1.00am. esok sue jaga jgk. dr kol 9am - 12.00am.

oklah sue nak p tgk games apa diaorg ni main.. sue nak jgk bljar main games tembak2 tu. mcm best jek. Td daniel ckp nk ajar kak sue (hahaha akak lah plak) main games. dgn syarat kak sue jgn mrh daniel.. ala comeiinyaaaaa

4 comments:

NaD said...

ada tak feel2 mcm tgh mengajar kat skolah tadika?? hehehehe

sue cipot said...

hahhaa i like it very much la cik nad.. xdpt jd cikgu tdika duk sini pon ok jugak layan budak2 nie..syiokkk

SilverFerio said...

bila dpt gaji? lepak la tupai2 plak

sue cipot said...

yeyyeyeye baman nk banjer ek? boleh je.. cik nad cepat siap2 baman nk banjer ni