Friday, October 10, 2008

.. Dasar Kuang ajor!!!!..

mangkuk jamban : Cik adik kok kejanya sorng2 di opis? lainya kemana?

sue: aircond yg sebelah sana ye perlu diservice (smbil duk sibuk taip entry)

mangkuk jamban: ya baik sya baresin nati, keja enteng saja tu kok pjam mata jugak sya bisa bikin

sue: ok... b4 12.30 mesti siap.

mangkuk jamban: manis ya cewek2 malaysia mcm kamu juga montot bikin geram naluri kelakian saya..

Sue: kepala hotak kau!! ni dtg nk kerja ke dtg nak apa ni? (laju je tgn capai ganggang & coll tokey dia)

bodoh je kan? mmg xreti nak hormat org ke haper nie? sue bkn bsikap k'negaraan ek? tp diaorg ni dtg sini & xtau langsung nk hormat org. ngat ni negara korang ke apa? mcm sial je!! Cube ar sedar dri tu skit dh tau dtg negara org nk cari rezeki buat le keja elok2, jaga pngai, jaga tutur kata ni main hentam khinzir dia je!!! ni aku nk naik angin nie... cam ne lah sue xjd cam singa?

Bkn nak ckp la tp sue tgk ramai sgt yg xsopan, yg kurang ajar. kalo dh cm tu baik balik je lah duk negara korang diam2.. xyah dtg sini wat myemak je!!! sbp tu lah sue xpnh ada prsaan ksian skit pon masa tgk berita tv3 pasal yg duk bawah jmbatan tue.. rasakan lah.. bkn leh buat baik pon korang ni!!! buat baik naik tocang pulak.. pijak perut kasi mati lg baik!!!! sakit hati aku!!!

7 comments:

Mademoiselle Cynicleopetra said...

mangkuk jamban nih leper ke bulat...?

KitKet said...

lebih baik jangan dilayan ajer.. lagi kita layan lagi naik angau ulat bulus dia tu

sue cipot said...

hehehe momi mangkuk jamban spesis sumbing loor mami.. nk tgk pon xlalu..

mamaket-- tulah sue dh ngadu pat bos dia lain kali xmo indon tu dtg service kat opis ni lg

aku la ros said...

hmmmm.. kat opis ni ada sorg... apa nak buat?...

Saya, Aku dan Kamu said...

hahahaha. mangkuk jamban. hahahahaha. duk imagin mangkuk jenis squat ke yg jenis duduk

LOL

aNnE^wHaTeVeR said...

sibuk!

SilverFerio said...

uits mangkuk jamban tu tempat hari2 ko lepaskan hajat sue... bagi la perumpamaan lain yang tak de kena mengena ngan idop ko.. :))