Thursday, October 23, 2008

..Sebuah Kehilangan...

Hari ni ari aku sedih sangat2..
Aku rasa cm dunia ni kosong & sepi
Aku dh xtau mcm mana lg aku nk buat
Aku akur untuk puaskan hati org mmg ssh..
aku mengalah...

Teman,
Andainya hadirnya aku dlm hidupmu myusahkan
terbanglah kau jauh dr hidup aku
Agar kau bisa merasa kebahagiaan
Andai tutur kata aku hanya mbuat hati kau tguris
Usahlah kau bkata wlau sepatah dgn aku

Teman,
Segala jasa baikmu thadap aku xkan mampu ku balas
Hanya ucapan terima kasih yg mampu kuhulurkan
Aku xpunya apa untuk aku balas budimu
Yang aku ada hnya kasih sayang
Tp jika itu yg mbuat kau terus terluka
Biar aku simpan jauh dlm hati aku.

Teman,
Aku akan mlangkah jauh dari hidupmu
Aku doakan semoga kau akn bahagia
Aku yakin hanya aku yg mbuat kau tseksa
Maka biarkan saja aku pergi jauh..

Hati,
Janganlah kau bsedih
Ingatlah xsemua yg kite mahukan akan kita dapat
kasih bersemadi lah kau jauh di lubuk hati
Kerana kasih aku hanya buat temanku terluka

Aku dh biasa hidup seorng,
bcerita pada alam
bbisik pada bulan
mgadu pada sang bintang...
kini aku kembali sepi tanpa temanku
Biarlah jika ini yg terbaik untuk dia
wlaupon hati xmrelakan
tp aku xmahu mbuat dia terus tseksa btemankan aku

Aku xpunya apa skrg
Hanya yg ada kesedihan yg berbuku di hati aku
Aku dh xpunya teman untuk mgadu
Aku perlu bdiri sendri
Hidup aku dh kosong....

Ya ALLAH
temanilah aku..
Sungguh aku xberdaya kala ini.
Ku mohon padaMu kuatkan la hatiku
Tabahkan lah jiwaku..
Bahagiakan lah Teman ku..

Semoga temanku akan bahagia..
smpai bila pon aku masih myanyanggi dia..

Selamat Tinggal Teman..



7 comments:

aku la ros said...

teman ada disana..
teman ada disini..
teman ada dimana..
teman ada utk menemani..

relax beb... jom chill sesamer mlm ni. aku nak jangkitkan demam aku kat ko.. ngeh ngeh ngeh...

sign said...

let me be ur close friend...:)

Adry said...

friend... friend... friend...


Adry @ http://www.adrysabry.com

SilverFerio said...

rileks la sue... kami kan ramai

Saya, Aku dan Kamu said...

senyummm... cak!!!

:)

Asz said...

smlm hangin ... ari ni cam sedey lak ... apsal ni sue?? kalau slalu2 camni nnti cpt nmpak tua ... udah2 le tu eh ... meh sini akak bg big hugggg!!! senyum sket k ... ;)

Dory said...

what happen? *hugs*