Wednesday, July 30, 2008

..Kerja Kosong..

Dear All,
There is a vacancy for a QA/QC Engineer at Mieco Manufacturing Sdn Bhd, Gebeng Kuantan, Pahang D.M.
Please visit www.mieco.com.my to know the products and company.
Job Description
- To be responsible for Out
-Going Products, Quality, Process Improvement, Calibration.
Qualification : Min Dip in Engineering.
Just want to know whether anyone is interested or have a contact who is interested. Please contact me if there is any.

Regards
B.Lingeshvaran
QA/QC Engineer Mieco Manufacturing Sdn Bhd
Tel : +6(09)5835120 Ext : 231
Fax : +6(09)5833408
Mobile : +6(017)9029733
Sesapa bminat leh ar coll mr lingesh..

7 comments:

Adzra a.k.a DoOrDie said...

gebeng...jawwwwohhh tuuu....

Kakak Tiri said...

Kat Dubai pown banyak vacancy Q... tapi QS... lagi jawooohhh...

HasraRazali said...

apa? mieco?? sue kerja sana ke?? alamak...sue kena nur fatihah tak?

HambaMaya said...

gelabah la pulak..

er, aku nak jawatan mr b. lingeshvan tu boleh tak? hehehe...

sue cipot said...

hahhahhaa korang ni kan lawak lah..

cik kuntum-- dr kl dlm 3 jam ke sana.. kalo bwak 180/km hehhee

sis lela-- sue nak p dubai jgk, nak mntak keja jd neng sis lela buleh x? huhuhu

Has-- bkn sue yg keja sna, Lingesh ni kwan baik sue, dia yg keja pat sana. nnti sue tnya kan dia.. eh has org pahang kan? area mana ek?

Bro Hambamaya-- Nak tukar tittle pon leh jugak bro jd miss lingesh hahahaha.. mau ka bro?

Si Tukang Karut said...

nak berkenalan gan cik B LIngeshvaran sebb terpesona dengan namanya itu...mesti gebu tu...suka youuuuu

Kakak Tiri said...

You wudnt wanna be my Neng. Kang asyik kena bebel aje kang... standard piawai kalah MS ISO:900... (kononnya)... hahaha...